4 Nisan 2013 Perşembe

Hürriyet yazarı Taha Akyol, AKPKK yolunda fahri akil adam hâlâ!

Akyol'dan Şaşırtan Gerekçe

Hürriyet yazarı Taha Akyol, Akil İnsanlar Komisyonu'nda yer alması için yapılan teklifi neden reddettiğini köşesinde açıkladı.


Hürriyet yazarı Taha Akyol "Sürece destek" başlıklı yazısında, gerekçesinin "belgesel yapmak için çalışıyorum, yoğunum" olduğunu söyledi:


"Akil insan teklifi bana da yapıldığında, 'Ben zaten süreci destekliyorum' dedim, teşekkür ettim. Sürece ilişkin görüşlerimi sırf gazeteci kimliğimle yazmak istediğimi söyledim.


Bir gerekçe daha belirttim: Bu sene Lozan'ın 90. yıl dönümü, iyi bir Lozan belgeseli yapmak için çalışıyorum; çok yoğunum...


'Akil insanlar' listesinde falanca isimler niye var veya niye yok diye tartışmayı gereksiz buluyorum. Terörün sona erdiği bir Türkiye’ye ulaşmak üzere hepsine başarılar diliyorum.


Prensip olarak desteklediğim sürece ilişkin eleştirilerimi elbette yazacağım."


(Kaynak: HABER VAKTİM)