2 Şubat 2013 Cumartesi

Yazının gücüne inanan Emine Şenlikoğlu, değerlerini savunuyor!

Emine Şenlikoğlu’ndan Çarpıcı Açıklamalar

En çok okunan yazarlardan Emine Şenlikoğlu’ndan Habervaktim’e çarpıcı açıklamalar:

BENİ HARCADILAR AMA BEN BENİ HARCAMADIM

BAZILARI BANA SELAM VERMEYE BİLE TEREDDÜT ETTİ

KARŞI MAHALLENİN DEĞER VERMEDİĞİ MÜSLÜMAN YAZARA BİZİMKİLER DE DEĞER VERMİYOR

BU BEN DEĞİL DE HÜLYA AVŞAR OLSAYDI…

İSLAM KARDEŞLİĞİNİ YANLIŞ KİŞİLERDE ARAMIŞIM

KARDEŞ TV’DE ATEİZMİ İŞLEYEN YAZAR GÖKLERE ÇIKARILIYOR

FARK ETTİKLERİNİ FARK ETTİRMİYORLAR

AHLAKSIZ BİR MİLLETVEKİLİ SÖZLÜ TACİZDE BULUNDU

DAVASIZ OLAN AYDINDAN PARLAK IŞIK YANSIMAZ

FEMİNİZM İSLAM’A SAVAŞ AÇMIŞ BİR AKIMDIR

ÖLENE KADAR CİHATTAN SORUMLU DEĞİL MİYİM?

Ve Hangi Kitabı Dizi Oluyor?

Cezaevi Günlerine Dair İlk Defa Neler Anlattı?

Hepsi Pazartesi’den itibaren Fatih AKKAYA’nın kaleminden Habervaktim.com’da.

(Kaynak: HABER VAKTİM)