28 Ocak 2013 Pazartesi

Bulunmaz, yarın mesaisine yine Adalet Sarayı'nda başlayacak!

Ben, burjuva çanağı yalayan bir Shakespeare Çocuğu olmadığım, Tolstoy Çocuğu olduğum için, ömrümü, meydanlardan saraylara değil, sokaklardan meydanlara doğru sürüklemeyi yeğliyorum!... 

Ben, burjuvazinin şamar oğlanı, feodalitenin hamam oğlanı olmak yerine, emekçi sınıfın sesi olmaya çabaladığım için, bana sürekli olarak noter onaylı ihtarname gönderilip, savcılıklara şikâyet edilmekle birlikte sık aralıklarla mahkemelere veriliyorum.


Ben, hemen hemen her gün olduğu gibi, yarın da, mesaime İstanbul Adalet Sarayı'nda başlayacağım için çok hoşnutum.


Ben, bana karşı nereden saldırı gelirse gelsin, asla ve kesinlikle mızmızlanan bir karaktere sahip olmadığım, sağlam bir devrimci karaktere sahip olduğum için, Shakespeare Çocukları'nın başlatıp yürüttüğü her türlü burjuva saldırısına karşı tam teçhizat hazır olduğumdan, yarın yine İstanbul Adalet Sarayı'ndaki savcılarla, yargıçlarla oldukça ciddi bir hukuksal tartışmaya daha gireceğim.


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz