28 Ocak 2013 Pazartesi

Neredeyse sürekli olarak ticarî kuruluşların işgâline uğrayan Şakir Gürzumar inisiyatifindeki İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kuleleri, çok kısacık zamanlarda İDT afişleriyle süslenerek göz boyanıyor!

Hilmi Bulunmaz, bir vatandaşla poz verirken!... (Foto: Cemal Bulunmaz)

Ben, İstanbul Devlet Tiyatrosu (İDT) reklâm kulelerinin ticarî kuruluşlar tarafından sürekli olarak işgâl edilmesine karşı çıktıkça, her nedense, bana gönderilen noter onaylı ihtarnameler, benim hakkımda yapılan suç duyuruları ve beni dava etmeler hızla, hem de şimşek hızıyla artıyor. Ben de bunu çok normal karşılıyorum!

Ben, bugün sabah erken saatlerde İstanbul Devlet Tiyatrosu (İDT) reklâm kulelerinden birinin önünde fotoğraf çektirip, bu sitede yayınlama hesabı yapmışken, bir sivil polis yanıma gelerek, yarın iki ayrı savcıya ifade vermem gerektiği tebliğinde bulundu...

Yarın gidip ifade verecek ve benim hakkımda kimler şikâyetçi olduğunu mutlaka öğreneceğim. Bu bilgiler ışığında, hukuksal mücadelemi daha da sert hâle getireceğime emin olabilirsiniz! 

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz