Duygu Dalyanoğlu
18 Aralık 2012
Konu üzerine ele aldığım yazımda da değindiğim gibi bu konunun muhatabı sadece ONK Ajans değildir. (Sitelerinde belirttikleri üzere bu konuda çalışan tek ajans kendileri oldukları için şimdilik öyle görünüyor ama ileride başka kurumları da ilgilendirebilir.) Örneğin ajansa bağlı çalışmayan bir yaratıcı ya da ONK Ajans ile çalışmayan ve kendi haklarını takip eden yurtdışı bir yayınevi de yarın öbür gün benzer bir talep ile gelebilir. Bu nedenle biz Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları'nın yaşadığı deneyim üzerinden bu konuda tiyatro kamuoyunda bir görüş oluşturmalıyız. Bu nedenle meseleyi sadece "ONK ajans ile girilen mücadele" ya da "ONK Ajans'a telif ödenmesin" şeklinde yorumlayan görüşlere katılmıyorum.
(Kaynak: Mimesis)
18 Aralık 2012
Konu üzerine ele aldığım yazımda da değindiğim gibi bu konunun muhatabı sadece ONK Ajans değildir. (Sitelerinde belirttikleri üzere bu konuda çalışan tek ajans kendileri oldukları için şimdilik öyle görünüyor ama ileride başka kurumları da ilgilendirebilir.) Örneğin ajansa bağlı çalışmayan bir yaratıcı ya da ONK Ajans ile çalışmayan ve kendi haklarını takip eden yurtdışı bir yayınevi de yarın öbür gün benzer bir talep ile gelebilir. Bu nedenle biz Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları'nın yaşadığı deneyim üzerinden bu konuda tiyatro kamuoyunda bir görüş oluşturmalıyız. Bu nedenle meseleyi sadece "ONK ajans ile girilen mücadele" ya da "ONK Ajans'a telif ödenmesin" şeklinde yorumlayan görüşlere katılmıyorum.
(Kaynak: Mimesis)