5 Aralık 2012 Çarşamba

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, LİNÇÇİ kişilerin avukatı Burhan Gün'le LİNÇÇİ Prof. Dr. Nurhan Tekerek'i hukuk köşesine yatırdı!

T.C.
İSTANBUL
9. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ YARGIÇLIĞI'NA

Ben, müştekilere asla ve kesinlikle herhangi bir hakarette bulunmadım. Müştekilere karşı herhangi bir suç işlemedim. Bilirkişi raporunda da görüldüğü gibi, sadece ve yalnızca nefsî müdafaada bulunmak için, kendilerinin eylemine uyan (kişiliklerine yönelik herhangi bir hakaret suçu içermeyen) LİNÇÇİ kavramını bilerek, isteyerek, caydırıcı olmasını amaçladığım bir dille eleştirel olarak dile getirdim


Ben, mahkemenize daha önce defalarca savunma vermiştim. Önceki savunmalarımı tekrar ederim. Bu savunmalarımın yanı sıra suç tarihinden sonra yürürlüğe giren 6352 Sayılı Yasa lehime olup, bu yasadan yararlanmak istiyorum.


Takdir mahkemenindir. Gereğinin yapılmasını arz ve talep ederim. 5.12.2012


Hüseyin Hilmi Bulunmaz