11 Aralık 2012 Salı

Çetinkaya, Şamlıoğlu'nun çiftliğindeki yeni bir skandalın peşinde!

Aslı Sümer - Herkes hatâ yapabilir. "Hayır ben yapmam" diyorsunuz; eleştiriyi dinlemiyorsunuz bile. İyi günler. 

Feridun Çetinkaya - Ayşenil Hanım beni block'ladı. Hadi Aslı Hanım'a kızdı diyelim, onu anladım da, ne dedim de beni block'ladı?

Semah Tuğsel - Beğenmeme özgürlüğünüz olan bir oyun hakkında geriye yönelik bir sorgulama hoş değil. +


Feridun Çetinkaya - "Anlamadım" diyorsunuz, çarpıtmayın bari. Konu, Şehir Tiyatroları yönetiminin asla "çeviri" denemeyecek bir metne "çeviri" deyip telif ödemesi.

Semah Tuğsel
- ‏Onu anladım da... Bırakın çevirileri, oyun bile olmayan metinler oynanıyor; esas tepki göstermeniz gereken bu değil mi?


Feridun Çetinkaya - İyi ya, siz de onları paylaşın, kamuoyunu bilgilendirelim. Benim Hedda Gabler tepkim sizi niye rahatsız ediyor anlamadım ki?