LİNÇÇİ Mimesis yazarı İhsan Ata'nın yazısından bir tadımlık:
"Oynadığı karakteri karşısında utancımdan yüzüne bakamadığım, çektiği acıları yüreğimde hissettiğim, performansıyla sahneden oyunculuk dersi vererek seyirciyi oturduğu koltuğa çivileyen Demet Ergün'ün başarısı karşısında secdeye varırcasına eğiliyor ve tüm jüri üyelerini bu oyuncuyu mercek altına almaya davet ediyorum."
LİNÇÇİ Mimesis yazarı İhsan Ata şu betimlemede bulunuyor:
"Oynadığı karakteri karşısında utancımdan yüzüne bakamadım, acıları yüreğimde hissettim, oyunculuk dersi veren Demet Ergün'ün başarısı karşısında secdeye varırcasına eğiliyor ve tüm jüri üyelerini bu oyuncuyu mercek altına almaya davet ediyorum."
Yazının tamamını okumak için LİNÇÇİ Mimesis sitesindeki şu yazının başlığını ağır ağır, düşüne düşüne, yavaş yavaş tıklayınız:
"Ufuk Tan Altunkaya, 'Bizde Yok' Oyunuyla İzleyenleri Kurşun Eritmeye Çağırıyor…"
"Oynadığı karakteri karşısında utancımdan yüzüne bakamadığım, çektiği acıları yüreğimde hissettiğim, performansıyla sahneden oyunculuk dersi vererek seyirciyi oturduğu koltuğa çivileyen Demet Ergün'ün başarısı karşısında secdeye varırcasına eğiliyor ve tüm jüri üyelerini bu oyuncuyu mercek altına almaya davet ediyorum."
LİNÇÇİ Mimesis yazarı İhsan Ata şu betimlemede bulunuyor:
"Oynadığı karakteri karşısında utancımdan yüzüne bakamadım, acıları yüreğimde hissettim, oyunculuk dersi veren Demet Ergün'ün başarısı karşısında secdeye varırcasına eğiliyor ve tüm jüri üyelerini bu oyuncuyu mercek altına almaya davet ediyorum."
Yazının tamamını okumak için LİNÇÇİ Mimesis sitesindeki şu yazının başlığını ağır ağır, düşüne düşüne, yavaş yavaş tıklayınız:
"Ufuk Tan Altunkaya, 'Bizde Yok' Oyunuyla İzleyenleri Kurşun Eritmeye Çağırıyor…"