25 Kasım 2012 Pazar

ey sevgili

                                                                                               foto için tıklayınız

uğruna ölüme yatacağım sevgili
yeter ki katışıksız bir aşkla sev beni

benim derdim
iki tinin birbirine değmesi 
teni terk eden tinsel aşkınla sar beni 
ben senden aşk bekliyorum sıcak bir aşk
yarım yamalak sevişmeler avutmaz beni
hiçbir anlam taşımayan o kaçamak bakışlar
ve yapay iç çekmelerden hoşlanmaz yüreğim hiç

aynı yolda birlikte yürümek istiyorum seninle
beni kavgaya sürükleyen rüzgârın üzerine bile 

ne zaman hava yer değiştirse
senin incecik sesin değer tenime

oysa bilirim
seni ben öldürdüm 
daha güneş doğmadan
hani buz kesmişti ya kent birdenbire
ve kentin ortasından akan ırmak donmuştu
işte o zaman öldürdüm seni ben sesin tenime değince
aşkımız ağır ağır yağan karın altındaki parmak izlerinde

görünmez bir silahın sessiz kurşunu vurdu seni
bir hint bülbülü gibi şakıyan sesin sustu sonsuza dek
henüz kendi sesinle konuşmaya başlamadan ansızın sustun
ucunda incecik bir susturucu bulunan silahla susturdum seni
seni öldürdüm seni ben öldürdüm seni ben öldürdüm seni ben
ve yüreğimin en sessiz köşesine gömdüm seni ben seni ben seni

hilmi bulunmaz
yirmi beş kasım iki bin on iki