13 Kasım 2012 Salı

ey romancı

                                                                                               foto için tıklayınız

gerçek hayatı anlamak için üzerinde roman yazan bir kitap alıyorum elime ama senin içerisine boca ettiğin gerçek hayatla ilgisi olmayan saçmalıkları okudukça birer birer midem bulanıyor iğreniyorum hayattan ki henüz ilk sayfada fırlatıp atıyorum üzerinde roman yazan kitabı uzak bir çöplüğe ey romancı gerçek dışı gerçek üstü büyülü gerçekçi gerçek ötesi ögelerle boğduğun ve üzerinde roman yazmasına karşın roman sanatına ihanet eden lâf salatasını üzerimize fışkırtmış olacağına eski bir gölün kıyısında küçük küçük balıklar avlamış olsaydın daha ciddi bir iş yapmış olurdun bir de ikide bir çıkmıyor musun ortalık yere ben romancıyım diye inan olsun ana avrat sövmek istiyorum sana

hilmi bulunmaz
on üç iki bin on iki