30 Kasım 2012 Cuma

ey fesleğen

                                                                                               foto için tıklayınız

ben donup kaldığımda yerimde sımsıkı
sen geliyorsun aklıma hep dağların kızı

daralınca yüreğim

gölgene muhtacım 

benim ateşli aşkım halkın büyük umudu

senin rüzgârın uzun kavgalara taze koku

gölgeni unutma dağda

koşa koşa gel uça uça

doğrusun güzelsin iyisin ve yeşilsin sen

eğilirim severim gülerim ve deliyim ben

çöz benim buzumu 

eksik etme tuzumu

açıktan kapalıya seyrekten koyuya koşarsın

güzeller güzeli reyhandır hep senin kod adın 

bir tutam sıcak umar

büyük bir kavga var

doğudan daha doğudan en doğudan gelirsin

efil efil esen yeldir seni taşıyan benim için

fesleğen kod adın reyhan

muhtacım sana her zaman

dağlarında ballıbaba katırtırnağı kuzukulağı ve peygamberçiçeği

dağlarında bir de tadına doyum olmaz böğürtlenlerin bin çeşidi

hilmi bulunmaz

otuz kasım iki bin on iki