27 Kasım 2012 Salı

Bize dört gün önce gelen "Mem û Zin" haberini şimdi yayınlıyoruz!

Bize, 23 Kasım 2012 Cuma günü şöyle bir e-posta geldi:

"BASINA VE KAMUYONA

Van Devlet Tiyatrosu tarafından 2 Ekim 2012 tarihinden itibaren sahnelenen Mem ile Zin (Mem-ü Zin) adlı oyunumu sergilendiği tarihte izledim, ancak oyunun metninde oyunun anlam ve kurgusal bütünlüğünü bozacak şekilde, yeni metin eklemelerinin yapıldığını, bazı sahnelerin budanıp değiştirildiğini, oyunda tahrifatlar yapıldığını, büyük bir manevi hezeyan içinde seyrettim... Oyun sonrası Van Devlet Tiyatrosu müdürü ve oyunun rejisörü ile  yaptığım görüşmede, oyunda yapılan söz konusu değişikliklerin bana  neden bildirilmediğini ve buna izin veremeyeceğimi, sözlü olarak ifade ettim...


Daha sonra 11 Ekim 2012 tarihinde bir dilekçeyle Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü'ne başvuruda bulundum...


Oyunumdaki aksaklıkların giderilmesini talep ettim... Oyunun durdurulmasını istedim... Ancak tüm bunlara rağmen oyunun sahnelenilmesine devam edildi... Sonra oyunun durdurulması için dava açtım...


Cuma Boynukara 0532 491 86 59"  


***

Biz, 24 Kasım 2012 Cumartesi günü e-postaya karşılık verdik:

"Hakkı Zariç merhaba,

Bize göndermiş olduğunuz bu haber, nerede yayınlandı. Kaynak belirtebilir misiniz?


Teşekkürler...

Hilmi Bulunmaz"

***

Ancak, o günden bugüne, herhangi bir yanıt alamadık!