12 Eylül 2012 Çarşamba

Burhan Gün ve Nurhan Tekerek, Bulunmaz'ın karşısına yine çıkamadı!

T.C.
İSTANBUL
9. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ

DURUŞMA TUTANAĞI

DOSYA NO: 2010/337
DURUŞMA TARİHİ: 11/09/2012
CELSE NO: 9

HAKİM: AHMET DUYMAZ 25174
KATİP: OZAN UÇAR 128019

Belirli gün ve saatte 9. celse açıldı.

Sanık geldi. Başka gelen olmadı. Açık yargılamaya devam olundu.

Dosyanın bilirkişi incelemesinden dönmediği anlaşıldı.

Duruşma öncesinde, bilirkişi, telefonundan arandığı, çabuklaştırma istendiği, önümüzdeki hafta içerisinde raporunu sunacağını beyan ettiği görüldü.

Sanık: 

"Önceki beyanlarımı tekrar ederim. Ben, Nurhan Tekerek hakkında Cumhuriyet Savcılığı'na şikâyette bulundum. Yine, dolaylı da olsa, ilişkisini düşündüğüm Mustafa Şükrü Demirkanlı hakkında da, tazminat davası açtım. Bunlar, benim üzerime örgütlü olarak geliyorlar; buna inanıyorum."

Dosyaya sundu, alındı, okundu, dosyasına kondu.

GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:

1 - Bilirkişiyle ilişkili olduğu anlaşılmakla, bildirimi gibi rapor tanziminin beklenilmesine, 

Bu nedenle duruşmanın atılı bulunduğu 05/12/2012 günü saat 09:30'a bırakılmasına karar verildi. 11/09/2012

Katip 128019                                                          Hakim 25174