9 Eylül 2012 Pazar

Demirkanlı, Büktel'le ("Pisliksin! Yağlı karasın! Provokatörsün!") saldırdı!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA

ŞİKÂYET EDEN: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ

T.C. KİMLİK NO: 50482204038
ADRES: Ali Baba Türbe Sokak No: 13/8 Çemberlitaş, İstanbul
TELEFON: 0532 642 88 57 / 0212 513 47 32
FAKS: 0212 513 47 33
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com

ŞİKAYET EDİLEN: MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI

ADRES: Reha Yurdakul Sok. No: 28/1 Billur Ap. Şişli-İstanbul
Gülbağ Mh. Şahinler Sk. No: 42 D. 10 Mecidiyeköy - İstanbul
TELEFON: 0212 216 75 20
E-POSTA: tiyatrodergisi@gmail.com

SUÇ: İFTİRA (TCK 267)

SUÇ TARİHİ: 11.04.2012, öncesi ve sonrası

AÇIKLAMALAR


1) MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, hiçbir zaman işlemediğim, işlemeyi düşünce olarak bile taşımadığım ve karşı olduğum suçları, kamuoyuna karşı işlemişim gibi göstermiştir. Bunu yaparken, tiyatrodaki konumunun etkisini de kullanarak, kamuoyu ve adaleti yanıltmaya çalışmaktadır.


MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, tarafıma alenen "İFTİRA" atarak, tanımını "TÜRK CEZA KANUNU'NUN 267. MADDESİ" içeriğinde bulunan "İFTİRA SUÇU" işlemiştir.


Bana karşı kullanılan bu "İFTİRA" içerikli sözler nedeniyle içine düştüğüm durum sonucunda, kendimi aklamaya çalışırken aileme zaman ayıramamam nedeniyle aile hayatım durma noktasına gelmiş, tiyatro dünyasında karalanmam nedeniyle bütün öğrencilerim ve oyuncularım tiyatromu terk etmiştir. Yine kendisinin tarafıma karşı sürdürdüğü sistemli "İFTİRA" süreci nedeniyle oluşan dikkat dağınıklığı sonucunda büyük bir kaza geçirip, atar damarımın kesilerek, Samatya Hastanesi Acil Servisi'nde kafamdan müdahale görmek zorunda kaldım.


MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, "Bu Nasıl Bir Kin?!" başlıklı ve linki aşağıdaki “DELİLLER” bölümünde, metni ekte sunulmuş yazısında ve diğer birçok yazısında bana "İFTİRA" atarak, "İFTİRA SUÇU" işlerken, örneğin benim doğama, benim kültürüme, benim sanat anlayışıma taban tabana zık şöyle sözleri söyleyebilmiştir:


"... HAKKINDA YİNE İKİ SATIR YAZIP, İKİ YÜZLÜ VE KİNDAR TAVRINI TEŞHİR EDECEĞİM...”


"... SİZ, 'ÖLÜLERİNİZİ HAYIRLA YAD EDİNİZ' BUYRUĞUNU DAHİ ÇİĞNEYECEK KADAR KİNDAR, BİR O KADAR ÇİRKİNSİNİZ; YUH OLSUN!"

2 - MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, benim hakkımda ikide bir kem söz, küçültücü söz, hiçimseyici söz etmesinin yanı sıra, sanatsal çalışmalarda başarılı olabilmenin en önemli ölçütlerinden biri "YETENEK" kavramı konusunda da olumsuz sözler ederek, benim, tiyatro kamuoyunda küçük düşmem için sürekli olarak, zincirleme biçiminde "İFTİRA" atmaya devam ediyor hâlâ:


"... YETENEKSİZLERDEN BİRİ OLAN HİLMİ BULUNMAZ DA TIPKI YILLAR ÖNCE MEHMET ABİ'NİN (AKAN) ARDINDAN YAPTIĞI GİBİ, MERAL'İN ARDINDAN DA KİNİNİ KUSTU. HABER VAKTİM'DEN ALINTILAR YAPARAK, BAZI BÖLÜMLERİN ALTINI ÇİZEREK, KIRMIZI YAPARAK HABER VAKTİM'İ DESTEKLEMİŞ, BİZİM ELMAS KALEMLERİ ULUSLARARASI TACİRİ SOSYALİST HİLMİ BULUNMAZ."


3 – MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, toplumda duyarlı, duygulu, sanatçı ve şair kimliğiyle tanınmama, yani “acıya saygı duyan”, “duygu kurgucusu”, “duyguları bir kuyumcu gibi işleyen şair” imgeleriyle gündeme gelmeme karşın, benim ruh durumumun tam karşıtı duyguları kitlelere enjekte etmeye devam ediyor:


İNSAN, EN AZINDAN SADECE ACIYA SAYGI DUYAR, AMA BU DUYGUYU BİLMEYENLERDEN BUNU BEKLEMEK ANLAMSIZ BİR ÇABA... BU ŞAHSİYETLERİN ÖLÜM KADAR ACI BİR GERÇEĞE BİLE SAYGILARI OLMADIĞI GİBİ, AHLAKLARI DA YOKTUR.


4 – MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, anti-emperyalist olarak tanınan bir sanatçı olduğumu bile bile, beni, emperyalizme hizmet eden biri olarak göstermek için, en ağır “İFTİRA” taktiklerini kullanmaktan hiçbir zaman çekinmedi, çekinmiyor, çekinmeyecek:


... EMPERYALİZMİN TEMEL METAI OLAN, YOKSUL ÜLKELERİN KANINI EMEN ELMAS MADENİNİN PEŞİNDEKOŞMUŞ? (...) MERAL, ELMAS KALEMLERİ SATMAK İÇİN BİRÇOK ÜLKEDE ŞİRKETLER AÇIP, ORTAKLIKLAR MI YAPMIŞ?...”


5 – MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, kaleme aldığı hemen hemen bütün yazılarında, direkt olarak yada dolaylı yollardan sözü bana getirip, sürekli olarak bana “İFTİRA” atmaktadır. “İFTİRA” atma taktiklerinden biri de, kafa karıştırıcı sorular ortaya atarak, okurun gözünde, benim şaibeli bir insan olduğumu ima etmektir:


"HİLMİ BULUNMAZ NE YAPIYOR?"


6 – MUSTAFA DEMİRKANLI adlı şahıs, belgesiz, bilgisiz, bulgusuz, delilsiz, kanıtsız, tanıksız, hakka ve hukuku aykırı bir bağlamda yazıyor bütün yazılarını. Aşağıdaki paragrafta bulunan hemen hemen hiçbir bilgi doğru değil. Aşağıdaki küçücük bir paragrafta, "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarının tümü birden var. Önce paragrafı okuyalım:


YUKARIDA KISACA DEĞİNDİK, ELMAS KALEMLERİ ULUSLARARASI TACİRLİĞİ, KUYUMCULUK YAPIYOR, YANINDA YAKLAŞIK YÜZ KİŞİ ÇALIŞTIRIP, ARTI EMEKLE SERVETİNE SERVET KATIP, DÜNYAYI GEZİYOR... 3 GÜN ÖNCE KENYA'DAN DÖNDÜ... SİZ TURİSTİK GEZİ SANIYORSUNUZDUR MUHTEMELEN... OĞLU AFRİKA'DA FİNK ATIYOR... O AÇLIKTAN ÖLEN ÇOCUKLARIN AFRİKA'SINDA... KANLARINI DA ALIP GETİRİYOR MU BİLEMEM AMA EMEKLERİNİ, ÖZ SERVETLERİNİ ULUSLARARASI ORTAKLARIYLA BİRLİKTE BURJUVALARIN HİZMETİNE SUNMAK İÇİN EL KOYDUĞU KESİN.


Yukarıdaki paragraftaki hemen hemen hiçbir bilgi doğru değil. Hiçbir bilgi doğru olmamasına karşın, MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI dalı şahıs ne diyor? “KESİN” diyor. Demek ki, “İFTİRA SUÇU” işlemek için gerekli olan “YANILGI” payına kullanmak istemiyor. Yani, “İFTİRA SUÇU” işlediğini kanıtlamak için, “KESİN” sözcüğünü bile bile, ısrarla kullanarak, hiçbir ikirciklenmeye mahal bırakmadan “İFTİRA SUÇU” işliyor. Benim, maddi – manevi dünyamı sarsmakla birlikte, “ADLİYEYE KARŞI SUÇ” işlemekle birlikte, “DEVLETE KARŞI SUÇ” ve “TOPLUMA KARŞI SUÇ” işlemeye devam ediyor hâlâ. MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, yukarıdaki paragrafı yazıp yayınlayarak işlemiş olduğu “HAKARET”, “İFTİRA”, “NEFRET”, “YALAN” suçlarından “BERAAT” edebilmesi için, tüm bu paragrafın içerdiği belgesel, bilgisel, bulgusal değerleri tek tek kanıtlamalıdır. Kanıtlayamazsa ki, bizce mümkün değildir, en kısa zamanda “ŞÜPHELİ”, hemen ardından “SANIK” ve yargılandıktan sonra da “MAHKÛM” olarak yaftalanmalıdır. Tabii ki, hukuksal, yargısal değerlendirme adliyenindir.


7 – MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, her zaman yaptığı kurnazca yazarlık yöntemlerini, bazen bir tek soruyla sınırlı tutarak, yine okurlar nezdinde kuşku, soru ve şaibe çengelleri bırakmaktadır:


KENDİSİ?”


Buradaki amaç bellidir. Tiyatro okuru, her sözcüğün bir kavram
birimi olduğunu bildiği için, benim hakkımda “ACABA?” sorusunu sıcak tutabilmektir.

8 – MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, hemen hemen bütün yazılarında benim hakkımda “HAKARET”, “İFTİRA”, “NEFRET”, “YALAN” kavramlarına yaslanarak yayın yapmaktadır. Böyle yapmasının en önemli nedenlerinden biri, kendisinin, eşi GÜLHAN AVŞAR DEMİRKANLI'nın, dergisi TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ'nin, haksız yere KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI ve İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ile KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'nden reklâm alıyor olmasına göstermiş olduğum haklı eleştirilerdir:


SOSYALİST ELMAS KALEMLERİ ULUSLARARASI TACİRİ... İNSANDA AZICI UTANMA OLUR, NE MÜMKÜN... BU NASIL BİR KİN? TİYATRO ANLAMINDA ÜRETİMSİZLİĞİN ALTINDA KALARAK, KENDİ İŞİNE BAKMADAN / BAKAMADAN BAŞARILI İNSANLARA KİN KUSMAK NASIL BİR KİNDİR? CAN NE GÜZEL DEMİŞ: 'KİNDAR BİR O KADAR DA ÇİRKİNSİNİZ.' EVET, HİLMİ VE BÜKTEL; KİNDARSINIZ VE BİR O KADAR DA ÇİRKİNSİNİZ...”


MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahsın kaleme aldığı yukarıdaki paragrafta da “İFTİRA” vardır.


9 – MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, sadece ve yalnızca Can Dündar'a yaslanarak değil, Coşkun Büktel'in dile getirdiğini "İDDİA" ettiği sözlere de yaslanarak bana "HAKARET" etmeye, bana "İFTİRA" atmaya, bana karşı “NEFRET” duygusu örgütlemeye, bana karşı "YALAN" söylemeye devam etmektedir:


"NOT: YUKARIDAKİ YAZIDAN SONRA COŞKUN BÜKTEL FACEBOOK'DA ŞU YORUMLARI YAPARAK, MERAL OKAY'A DAHA DEFNEDİLMEDEN ÖNCE 'KİN' KUSAN YAKIN ARKADAŞINA (HİLMİ BULUNMAZ) DESTEĞİNİ YİNE VERDİ, BANA HİTABEN; YAZIMA YÖNELİK ŞU YORUMLARI YAPTI: 'PİSLİKSİN! YAĞLI KARASIN!', 'PROVOKATÖRSÜN!'"


Oysa, MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, benim hiçbir zaman için izlemeye tenezzül etmeyip, dolaylı yollardan bilgi sahibi olduğum www.facebook.com sitesinden, benim ulaşmamın zor olduğu, hiçbir zaman için üyesi bulunmadığım bu sitedeki doğru-yanlış bilgilerle bana "HAKARET" ediyor, bana "İFTİRA" atıyor, bana karşı "NEFRET" duygusu geliştiriyor ve bana karşı "YALAN" kavramını "DOĞRU" kavramıyla altüst ediyor.


HUKUKİ SEBEP: İFTİRA SUÇU (T.C.K. 267)


DELİLLER: http://tiyatrodergisi.com.tr/detay.php?hng=3254  ve diğerleri 


İSTANBUL 27. SULH CEZA MAHKEMESİ (DOSYA NO: 2012/943) İLE 6. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ (DOSYA NO: 2012/481) BÜNYELERİNDE SÜRMEKTE OLAN DAVA DOSYALARI DA İNCELEBİLİR. 


SONUÇ VE İSTEM:


Yukarıda sunduğum nedenlerle, şikâyet edilen ve kendisinden şikâyetçi olduğum ve kesinlikle uzlaşmak istemediğim MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs hakkında gerekli soruşturmanın yapılmasını ve cezalandırılması için "KAMU DAVASI" açılmasına karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. 11.09.2012


ŞİKÂYETÇİ
HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ