26 Eylül 2012 Çarşamba

Bulunmaz, Tiyatro... Tiyatro... temsilcisi Levent Çağlayan'ı yargılatacak...

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA


ŞİKÂYET EDEN:  HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ (T.C. NO: 50482204038)
ADRES:  Alibaba Türbe Sk. No: 13 / 8-9 Çemberlitaş - Fatih / İSTANBUL
TELEFON: 0532 642 88 57
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com          

ŞİKÂYET EDİLEN:  LEVENT ÇAĞLAYAN (Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Trabzon Temsilcisi)
TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ YÖNETİM ADRESİ:  Gülbağ Mah. Şahinler Sok. No.42 D.10 Mecidiyeköy Şişli / İST.
TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ'NİN TAŞINMAK ÜZERE OLDUĞU ADRES: Reha Yurdakul Sok. No: 28/1 Billur Ap. Şişli-İstanbul adresine taşınıyor. Telefon değişikliği olmayacaktır: 0212. 216 75 20
TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ TELEFONLARI: 0212 216 75 20  / 0212 233 16 26 - 44
TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ FAKSI: 0212 233 16 07
TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ E-POSTASI: tiyatrodergisi@gmail.com

SUÇ: İFTİRA (TCK 267)
SUÇ TARİHİ: 26 Eylül 2012 Çarşamba, öncesi ve sonrası

AÇIKLAMALAR:

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, www.tiyatrodergisi.com.tr Internet sitesinde belli aralıklarla ve tarihlerde benim hakkımda "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" niteliğinde yazılar yayınlamıştır. En son ulaşabildiğimiz ve öğrenebildiğimiz tarihsiz olarak yazılan yazıdır. Bu yazı yoluyla LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs tarafından bana INTERNET üzerinden ALENEN "HAKARET" edilmiştir, "İFTİRA" atılmış, "NEFRET" örgütlenmiş ve "YALAN" söylenmiştir.

İlgili "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" yazısının çıktısı ekte sunulmuştur. Bu yayındaki "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" içeren İnternet adresi aşağıdadır:


1 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim kişisel haklarımı, özgürlük alanımı, evrensel konumumu, sanatsal ve siyasal kimliğini yanlış tanıtmak, beni tiyatro kamuoyu önünde küçük düşürmek ve benim tiyatro kuramlarımın tarihsel belgelere yanlış geçmesi için şunları söylemekten bir ân olsun geri durmayıp, "TAKSİM'DE BİR GÜNAH ÇIKARIYOR" başlıklı yazısında, göz göre göre bana "İFTİRA" atmıştır:

 "ÇOK SEVDİĞİM VE SAYGI DUYDUĞUM ERTUĞRUL TİMUR AĞABEYİMLE BUNLARI PAYLAŞTIM, TABİ BUNLARI PAYLAŞMAM, KİŞİLİĞİMİZE VE ONURUMUZA HAKARET EDECEĞİNİ HENÜZ ÇÖZEMEDİĞİM SAYIN HHB'I ("HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ")TANIYANA KADAR BİZE KÜFÜR EDECEĞİNİ HENÜZ KAVRAYAMAMIŞTIM."

Ben, LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahsa hiçbir zaman için küfür etmedim. Bu bir "İFTİRA" suçudur.

2 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, tiyatro dünyasında büyük bir çığır açacak kadar önemli kuramsal yazılara imza atmamı hiçimsemek, küçümsemek ve benim bu kuramsal bilgi birikimini tiyatro kamuoyuna yanlış tanınmama neden olmayı bilinçli olarak yeğlemektedir:

"YAPTIĞI MİSAFİRPERVERLİĞİNİN KARŞILIĞINI ALAMAYAN SAYIN HHB ('HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ') DELİYE DÖNDÜ."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, bana karşı  "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" içeren yazısını, her ne kadar "HHB" ("HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ") olarak kaleme almış olsa da, "TAKSİM'DE BİR GÜNAH ÇIKARIYOR" başlıklı yazının altına düşülen şu "MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI İMZALI YAYINCI NOTU", hiçbir kuşkuya mahal bırakmamaktadır:

"MUSTAFA DEMİRKANLI - Y.N: LEVENT ÇAĞLAYAN'IN ADINI ANMAK İSTEMEDİĞİ İÇİN BAŞ HARFLERİYLE ANDIĞI HHB; HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ'DIR."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, işlediği "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarından kurtulabilmek için, her ne kadar "HHB" ("HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ") olarak adımı tiyatro kamuoyuna karşı kirletmeye çalışsa da, YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahsı, hukuk karşısında yalnız bırakıp, benim adımı açık açık yazarak, benim hukuktan rahatçı yararlanmama vesile olmuştur.

3 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim kişisel, ailesel ilişkilerimi bile, mahrem yanlarımı bile, komşuluk ilişkilerimi bile hiç önemsemeyerek, benim kişisel ailesel ilişkilerimi, hem de tamamıyla yanlış olarak, hem de tamamıyla karşıt olarak tiyatro kamuoyuna sunarak, âdeta beni canlı hedef boyutuna getirmiştir:

"SABAHLARA KADAR UYUYAMAYAN, SİNİRİNDEN KÖPEĞİNİ DÖVEN, AÇ BIRAKAN, EMEKLİ MAAŞINI ARTIK EVE BIRAKMAYAN HHB ('HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ') ETRAFA SALDIRMAYA BAŞLADI."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, her zaman için rahat uyumama karşın, beni "SABAHLARI KADAR UYUYAMAYAN", hiçbir zaman için sinirimden köpeğimi dövmeme, köpeğimi asla ve kesinlikle aç bırakmama karşın, beni "SİNİRİNDEN KÖPEĞİNİ DÖVEN, AÇ BIRAKAN", her zaman için emekli maaşımı eve bırakmama karşın, "EMEKLİ MAAŞINI ARTIK EVE BIRAKMAYAN", hiçbir zaman için asla ve kesinlikle etrafa saldırmama karşın, "ETRAFA SALDIRMAYA BAŞLADI" diye yazabilmeye çok rahat cesaret edebilmiştir. LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, bu cesaretini, YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıstan almaktadır. YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıs, bana karşı işlemiş bulunduğu "HAKARET SUÇU" nedeniyle, zâten hem "T.C. İSTANBUL 27. SULH CEZA MAHKEMESİ" ve hem de "T.C. İSTANBUL 6. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ"nde yargılanmaktadır.

4 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, beni akıllı biri olarak değil, deli biri olarak tanıtmak için, YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıstan aldığı cesaretle, hiçbir hukuksal düşünceyle kendisini sınırlamayı asla ve kesinlikle düşünmeyerek, âdeta aklına geldiği gibi birçok "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" ifadeleri kullanmayı alışkanlık hâline getirmeye başlamıştır:

"KENDİ KENDİNE SENARYOLAR ÜRETEN, KENDİNE YAZAN VE KÜÇÜK BİR ÇOCUK GİBİ KENDİNİ BÜYÜTMEYE ÇALIŞAN HHB ('HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ') KENDİSİNİN YAZDIĞI, ÜRETTİĞİ VE SADECE KENDİSİNİN OKUDUĞU ABUK SABUK SENARYOLARIYLA HERKESİN KAFASINI KARIŞTIRDI BU GÜNE KADAR."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim kitleler karşısında, tiyatro kamuoyu karşısında küçük dürşürülmem için, akla uymayan, akıl tutulmasına neden olan, kafa karışıklığı oluşturan yukarıdaki ifadelerle, bana karşı, "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemekten asla vazgeçmemektedir.

5 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim tiyatro kamuoyundaki tanınmışlığımı, ünümü, sözüne güvenirliliği sarsıp, patronu YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahsı, özellikle Başbakan RECEP TAYYİP ERDOĞAN, Kültür Bakanı ERTUĞRUL GÜNAY, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü LEMİ BİLGİN, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları Genel Sanat Yönetmeni HİLMİ ZAFER ŞAHİN ve Kocaele Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları Genel Sanat Yönetmeni NEJAT BİRECİK adlı şahislara şirin gösterip, YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahsın adlarını saydığım kişilerin başındaki kurumlardan haksız yere reklâm almayı sağlamak için, kendilerinin önünde engel gördükleri beni, sürekli olarak "TACİZ" edep, bana karşı, "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçları işlemeye devam etmektedirler hâlâ:

"ŞU APAÇIK BİR GERÇEK Kİ HHB ('HÜSEYİN HİLMİ B ULUNMAZ') BAZI KİŞİLERİ KANDIRMAYI (KENDİSİNİ BİLE) ÇOK RAHATLIKLA BAŞARMIŞTIR."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, "GERÇEK"i değil "YALAN"ı, "KİBARLIK"ı değil "HAKARET"i, "DOĞRU"yu değil "İFTİRA"yı, "SEVGİ"yi değil "NEFRET"i sevip saçmaya devam etmeyi alışkanlık hâline getirdiği için, bu sözlerinde de, tamamıyla "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçları işlemeyi sürdürmektedir.

6 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim dinsel, ideolojik, siyasal, tarihsel, toplumsal görüşlerimin yanlış bilinip tanınması için, elindeki tüm olanaklarını kullanarak, özellikle YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI adlı şahıstan almış olduğu cesaretle, bana karşı, "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemektedir:

"BAŞARDIĞI BİR ŞEY DAHA VAR, ÇOCUKLUĞUNDA MÜSLÜMAN, BÜYÜDÜĞÜNDE ORTA YOLCU, YAŞLANDIĞINDA İSE KAPİTALİZME BULAŞMIŞ SOSYALİST OLUŞUDUR."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim "MÜSLÜMAN BÜYÜMEMİ", benim "ORTA YOLCU OLMAMI" ve benim "KAPİTALİZME BULAŞMIŞ SOSYALİST OLMAMI" söyleyerek, bana karşı düpedüz  "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemeyi bir alışkanlı hâline getirmiştir.

7 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim insancıllığımdan, benim hukuk tanırlılığımdan yararlanarak, benim özel hayatıma dek karışmayı başararak, benim hakkımda "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçunu işlemek için, âdeta çok büyük bir insancıl olmama hâli, çok kararlı bir hukuk karşıtlığı ruh durumundadır:

"SONUNA KADAR SOSYALİSTİM DİYEN HHB ('HÜSEYİN HİLMİ B ULUNMAZ') ÇEMBERLİTAŞ'DAKİ DÜKKANINDA MÜŞTERİYE İKRAM ETMEK İÇİN KARTONLAR DOLUSU MARLBORO ALMAYI DA İHMAL ETMİYOR VE ÇEŞİTLİ ÜLKELERDE DÜKKAN AÇIP PARASINA PARA KATIYOR."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim hiçbir zaman yapmadığım, yapmıyor olduğum, yapmayacağım davranışları yapmış gibi göstererek, benim yanlış tanınmama neden olmak için, apaçık bir biçimde, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemektedir.

8 - LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, kendisine cesaret veren kişinin, YAYINCI MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI olduğunu açık açık belirterek, kendisinin arkasındaki kişiyi, "SUÇ ORTAĞI" olan şahsı, gündeme getirerek, aynen şöyle yazmaya cesaret edebilmiştir:

"MUSTAFA DEMİRKANLI VE BENİM İÇİN İSPATLASINLAR, EĞER İSPATLARLARSA O Ç DİYE MEYDANLARA ÇIKACAĞIM, İSPATLAMAZLARSA İKİSİDE O Ç' DUR DİYEN HHB ('HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ'), KENDİ KURDUĞU TUZAĞA KENDİ DÜŞTÜ."

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim, hangi sözlerimi, hangi zaman ve nasıl kullandığımı tam olarak belirtmeyerek, yani sözlerimi bağlamında kopararak dile getirip, benim söylemek istemediğim sözlerimi söylüyormuşum, söylemek istediğim sözleri söylemiyormuşum gibi yaparak, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemektedir.

9 LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını gizlemek, bu suçların üzerlerini örtmek için, gayet masum görünümlü sözler söyleyebilmektedir:

“NEDEN AÇIKLADIĞIM GÜNDEN BU YANA BU SÖYLEDİKLERİMİ ÇÜRÜTECEK HİÇBİR AÇIKLAMA YAPMADI?”

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, benim, hemen hemen her konuda, derinlemesine, genişlemesine ve gayet inandırıcı bir dille yaptığım kuramsal açıklamaları, tiyatro kamuoyunun gözünden uzak tutarak, tiyatro kamuoyun huzurunda benim yanlış tanınmamı sağlamak için, çok büyük bir çaba harcıyor.

10 LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, hiçbir ikirciklenmeye düşmeden, hukuka zerre kadar olsun hiçbir saygı göstermeden, bana aynen şöyle seslenebilmektedir:

“EVET BU NE ANLAMA GELİYOR SAYIN HHB (HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ’), YARINDAN İTİBAREN TAKSİM MEYDANI’NDA BAĞIRA BAĞIRA KENDİ YARATTIĞI REPLİĞİ HERKESLE PAYLAŞABİLİR.”

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, dolaylı yoldan da olsa, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçları işlemekten asla ve kesinlikle hiç çekinmemektedir.

11 – LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, beni ve oğlum Cemal Bulunmaz’ı zorlayarak, kendi banka hesabına yatırmak zorunda kaldığımız “YOL ÜCRETİ” konusunda da, hukuksal ve yasal açıklamalarda bulunmak zorunda olmasına karşın, oğlum Cemal Bulunmaz tarafından kendisine yollamak zorunda olduğumuz “YOL ÜCRETİ” konusunu da “ŞANTAJ SUÇU” olarak işlemeye devam etmektedir:

“EĞER BİR İSPAT GEREKİYORSA O TARİHLERDE BULUNMAZ SOY İSMİNDEN HESABIMA AKTARILAN YOL ÜCRETİNİN YETERLİ OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.”

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahsın, benimle ve oğlum Cemal Bulunmaz’la yapmış olduğu telefon kayıtları dinlenirse, zâten, LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahsın, ne denli bir “KUMPASÇI” olduğu kendiliğinden ortaya çıkacaktır.

12 LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, işi biraz daha ileri götürüp, şu sözlerle, beni “TEHDİT” etmeye yeltenmektedir:

“YARINDAN İTİBAREN ARTIK HHB (HÜSEYİN HİLMİ B ULUNMAZ’) KENDİNE BENZEYEN BİRİNİ Mİ BULUR BİLMEM AMA ŞİMDİDEN HAZIRLIKLARA BAŞLASIN.”

LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, her ne kadar niyetini “ŞİFRELİ” hâle getirmeye çalışsa da, açıkça beni “TEHDİT” etmektedir.

13 LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahıs, yukarıda değinmiş olduğum 12 maddelik açıklamalardan da anlaşılacağı gibi, hiçbir iyi niyet, hiçbir saf düşünce taşımaksızın, tamamıyla bilip isteyerek, yani yüzde yüz kasıt içeren ifadelerle bana karşı "TÜRK CEZA YASASI’NIN 267. MADDESİ İÇERİĞİNDEKİ 'İFTİRA SUÇU'NU İŞLEMİŞTİR." Hiçbir tartışmaya mahal bırakmayan bu kesin ve net ifadeler gözönünde bulundurulduğunda, "ŞÜPHELİ LEVENT ÇAĞLAYAN" adlı şahıs, derhal yargılanmalıdır kanısındayım.

HUKUKSAL NEDEN: "İFTİRA" (TCK 267)

SONUÇ VE İSTEM:

Yukarıda sunduğumuz nedenlerle şikâyet edilen ve şikâyetçi olduğumuz ve kesinlikle uzlaşmak istemediğimiz LEVENT ÇAĞLAYAN adlı şahis hakkında gerekli soruşturmanın yapılmasını ve cezalandırılması için "KAMU DAVASI" açılmasına karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. 27.09.2012


ŞİKÂYETÇİ
HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ

EKLER: