4 Haziran 2012 Pazartesi

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, adının kirletilmesine karşı!

Hilmi Bulunmaz'ın iğrenme duygusunu harekete geçiren facebook bataklığı'ndan iğrenç bir yaprak:
Hiçbir kişilik sahibi olamadıkları için, kendilerini facebook bataklığı içerisindeki boklu sularla yıkayarak boşa geçen ömürlerine anlam katmaya çalışan insanlar, Bulunmaz Tiyatro Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ın da adını ağızlarına aldıklarından, şu sözleri de içeren facebook sayfasını buraya ekliyoruz: "Giray Yılmaz sevgili Tunç Yaşar, beni zan altında bırakmanı kınıyorum. Sayın Büktel, ben sahte hesap biri almış olsam bile adım Gökhan soyadım Özgür'dür. Kadıköy'de ikamet ediyorum. BEN İSİM VERİYORUM. HİLMİ BULUNMAZ. Ayrıca Hilmi Bulunmaz'ın da yakından tanıdığı ve görüştüğü Bulancak Sanat Tiyatrosu'nun değerli oyuncularından birisi olan, Şahin Ergüney'in öğrencisi, sosyalist tiyatrocu Yaşar Kemal Habiboğlu'nun arkadaşıyım. Görüşlerimiz pek uyuşmasa da kendisini tanır ve saygı duyarım. Sahte hesap almamın da sizinle hiçbir ilgisi yoktur. Ben facebook kullanmıyorum, gereksiz buluyorum. Lakin kız arkadaşımla ayrı şehirlerde yaşadığımız için facebook'u bir iletişim aracı olarak kullanıyorum. Sizden de Yaşar Kemal Habiboğlu ve Tunç Yaşar aracılığı ile haberdar oldum. Tunç Yaşar, sizin, Türkiye'nin en önemli oyun yazarlarından birisi olduğunuzu söyledi ve ben de sizin paylaşımlarınıza göz attım. Bu sırada bir Sabahattin Ali tartışması içinde buldum kendimi. Bu paranoyak tavrınızdan yakın zamanda kurtulmanızı ve yapılan eleştirileri hazmetmenizi umuyorum."