12 Nisan 2012 Perşembe

Siyonizme karşı çıkan Günter Grass, kendisine LİNÇ KAMPANYASI düzenlenmesine karşın şiirin izini sürüyor!

'Söylenmesi Gereken'i söyledi
Neden sessizim ben, 
Çok uzun zamandır saklıyorum.
Açıkça ortadayken, 
Askeri senaryolarda denenirken
Sonunda geride kalanlar olarak,
En iyi dipnotlar olacağımız gerçeğini.
İlk saldırı için hak iddia ediliyor
Organize bir tezahüratla 
Zorbalar tarafından boyun eğdirilmiş İran halkı yeryüzünden silinebilir
Çünkü inşaat alanında
Bir atom bombası olduğu tahmin ediliyor.


(...) 


Yaşlı halim ve son damla mürekkebimle,
Şimdi söylüyorum ilk defa,
Nükleer silahlı İsrail
Zaten kırılgan olan dünya barışını tehdit ediyor. 
Söylüyorum, çünkü söylenmesi gerekiyordu,
Yarın çok geç olabilirdi
Çünkü biz Almanlar olarak
Yeteri kadar suç yüklüyüz


(...) 


Ve ilave edeyim: artık susmayacağım
Çünkü Batı'nın iki yüzlülüğünden
Artık yoruldum

Günter Grass/Söylenmesi Gereken şiirinden

(Kaynak: HABERPRESS)