21 Mart 2012 Çarşamba

Bulunmaz, Mustafa Demirkanlı'yi zincirleme olarak şikâyet ediyor!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, Almanya'nın Lörrach kentindeki havlayan köpek resminin bulunduğu vitrinin önünde... (Fotoğraf: Ahmet Özkara)


*** 


Hilmi Bulunmaz'ın notu: Aşağıda sunduğumuz savcılık ifade tutanağındaki bazı ifadeler, yanlış anlamalara neden teşkil edebilecek içerikler taşıyor. Adliye ortamının yoğunluğu, benim davalarımın çokluğu, yurtdışı gezilerimin sıklığı ve en önemlisi ifade verdiğim gün İstanbul Adalet Sarayı'ndaki bilgisayar sisteminin çalışmadığı için iki ayrı savcıya ifade vermek zorunda kalışım nedeniyle altına imza attığım bu ifade metnindeki bazı içerik durumlarını, mahkeme sürecinde düzelteceğim. Zâten, aşağıdaki ifademi vermeden önce savcıya teslim ettiğim yazılı ifademde de aynen şöyle bir tümce kullanmıştım: 


"Şüphelinin yazıyı kaldırma ihtimaline karşı savcılığın ilgili siteyi tespit etmesi gerekebilir." 


(Kaynak: Hilmi Bulunmaz, Mustafa Demirkanlı'yı savcılığa yine şikâyet etti!)


***

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI


Soruşturma No: 2012/40647


İFADE TUTANAĞI


Müşteki Hüseyin Hilmi Bulunmaz, Mehmet Bulunmaz oğlu, Nebahat'den olma, 10/07/1955 doğumlu, İstanbul ili Fatih ilçesi, Hırka-i Şerif köy/mahallesi, 54 cilt, 3489 aile sıra no, 18 sıra no'da nüfusa kayıtlı, evli, ilkokul mezunu, Ali Baba Türbe Sokak Onur Han No: 13/8-9 Fatih / İstanbul ikâmet eder olduğunu söyledi. Cep tel: 0532 642 88 57


"20/03/2012 tarihli dilekçe bana aittir. İçeriği doğrudur. Aynen tekrar ederim." dedi. Devamla:


"Şüpheli Mustafa Şükrü Demirkanlı, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Sorumlu Yazı İşleri Müdürü'dür. Şüpheli'nin www.tiyatrodergisi.com.tr İnternet sitesinde sürekli olarak benimle ilgili yazılar yazmaktadır. İnternet sitesinde yayınladığı yazıların içeriğinde beni 'İHBAR'CI, 'YALAN'CI, 'İFTİRA'CI gibi cümleler kullanmak suretiyle, şahsıma yönelik onurumu kırıcı davranış içerisinde bulunmaktadır.


Bana hakaret eden şüpheli Mustafa Şükrü Demirkanlı'dan şikâyetçiyim. Hakkında yasal işlem yapılmasını istiyorum. Yapmış olduğu bu hakaretler, İnternet aracılığıyla yapılmaktadır." dedi.


"Hakarete haiz bu sözlerin sitesinden çıkartılmasını istiyorum. Ayrıca şüpheli, Mustafa Şükrü Demirkanlı ile UZLAŞMAK İSTEMİYORUM. Cezalandırılmasını, hakkında yasal işlem yapılmasını istiyorum." dedi.


Beyanı okundu, birlikte imza altına alındı. 20/03/2012


Ali Yorulmaz                Emel Durmuş          Hüseyin Hilmi Bulunmaz
Cumhuriyet Savcısı    Zabit Katibi 10366                                   Müşteki