11 Ocak 2012 Çarşamba

Böyle bir filme böyle "yorumlar" yapılması çok doğal mıdır acaba?


  • Yorumsuz...
  • ZAGOR VE KIZ SİZİN ANANIZI 7 CEDDİNİZİ GELMİŞİNİZİ GEÇMİŞİNİZİ DOĞMAMIŞ KIZ ÇOCUĞUNUZU BEŞİKDEKİ KIZINIZI KABİRDEKİ ANANIZI CÜMLE ALEMİNİZİ SİKEYİM. LAN RAKI İÇİYODUM DİNLİYODUM ANASINI SİKEYİM SU KOYMADAN FONDİP ATTIM. BU NE KAHIR BU NE ANLATIMDIR ? HALUK ABİ NAPTIN SEN AMK ?
  • O gece oturup düşündüm. "Oğlum Bekir," dedim kendi kendime. "Yolu yok çekeceksin, isyan etmenin faydası yok. Kaderin böyle. Yol belli. Eğ başını usul usul yürü şimdi." O gün bugün, usul usul yürüyorum işte.
  • Ne zagormuş amk.
  • amk kızı attı bana bu vidyoyu, sanki dolaylı yoldan bu sahneye aşığım, hiç bıkmadan izliyorum, ya da dinliyorum demeliyim sanırım. ayrıca 2.20lerde başlayan müziği bulana şuku :(
  • Haluk abinin yanında oturan ben gibiydim sanki dinlerken...
  • fonda çalan müzik nedir bilen var mı yau? sahnenin vuruculuğuna büyük katkı yapmış..
  • nereden nereye be memduh başgan...
  • gece gece keyfim kaçtı sikerim lan.
  • beğenmeyen kesin zagor piçi
  • Ulan ekşici piçler Allah'a peygambere Atatürk'e falan küfrettiniz tamam ama Haluk Bilginer'e de kötü oyuncu derseniz bir orada duracaksın. Adam taş olur lan taş!!
  • o gece oturup düşündüm oğlum bekir dedim kendi kendime..
    yolu yok çekeceksin, isyan etmenin faydası yok, kaderin böyle..
  • 'isyan etmenin faydası yok ''KADER''in böyle.. '
  • bi de zagor vardı..... dünyadan kopup yaşlanmadığınız 6 dakkanın başlangıcı
  • Kader bu filmin devam filmi, bi arkadaş sormuş. Ama sonrasını değil öncesini anlatıyor.
  • arkadaki müziğin adı nedir
  • @moonvvalk kardeş kader diye 2006da çekilmiş bir film var bu film 1997de çekilmiş bu mu devam filmi o mu devam filmi yoksa ben filmleri mi karıştırıyorum googleda soruşturma yaptım ona göre 2sinide izlicem bana bi yardımcı olsan
  • ulan bakakaldım bitti mi video diye,büyüksün baba..
  • mühişsin haluk abi...KEM KEM KÜM KÜM desen izleriz seni saatlerce.
  • Teşekkür ederim arkadaşım. Güzel bir an yakalayıp paylaşmışsın. Çok güzeldi..:)
  • uçurdu la bu adam beni sarmaz olaydım şu cıgarayı offffffff
  • tirad harikulade.. fakat bir ara verde soğusun be usta :D
    
  • ne cıgara ıcıyo be :)
  • yandan yiğit özşenere benziyormuş o zamanlar haluk bilginer.
  • varya anlattıgı herşey gözümün önünde canlandı sanki. oyuncusun sen amk!.
  • @wolkeyno1903 bu filmi izlediysen kader filminide mutlaka izlemelisin arkadaş, kader filminin devam filmi bu film sakın şaşırma izlemediysen mutlaka kader filmini izle :)
  • @wolkeyno1903 bu adam masal anlatsa uykusuzluk problemim duzelir ))
  • çok süper
  • kader de mahsumiyet de mükemmel filmler. ikisini bi gecede izledim. bu karı milletinin bizi ne hallere sokabileceğini görsteren en güzel örnek.
  • SÜPERSİN HALUK ABİ :))
  • seyredimi kader filiminde bekirden,(Zeki Demirkubuz büyüksün)
  • cız etti de ne tornavida yemiş gibi oldum...
  • hep rüyalarıma girerdi orospu..
  • 10 numara bir sahne...