10 Ekim 2011 Pazartesi

SON TARTIŞMAMIZDAN "Senin sayfana da yazdığım son yorumum" DİYEREK KAÇMIŞ OLAN MUSTAFA DEMİRKANLI, TARTIŞMAYA DOYMAMIŞ Kİ, TEKRAR DÖNÜP FACEBOOK SAYFAMA YORUM YAZDI

Coşkun BÜKTEL

10 Ekim 2011


COŞKUN BÜKTEL: At hırsızları kadar cahil, bilimdışı ve ahlaksız olup da sürekli seviyeli olmaktan söz eden şu ciğeri beş para etmez sansürcüler yok mu...?

MUSTAFA DEMİRKANLI: Yanıt hakkını, Büktel'in icat ettiği çöp kutusunda değerlendirenleri de değerlendirse Büktel, gerçekten kendisini tanıtmak için çabalamasından çok daha doğru bir iş yapmış olur, umarım Büktel, "çöp kutusu"nda yayınladıkları yanıt hakkını da herkesi ikna edecek argümanlarını sunar... Ama yapacağı şu, okuyanlar takip etsin, bu konuya yanıt vermeyerek, bana küfredecek... Kimin ciğerinin kaç para ettiğini dikkatli okurlar izlesin...

COŞKUN BÜKTEL: En altta linkini verdiğim belgeleri ve ilgili diğer linkleri okuyup da Mustafa Demirkanlı'yı hâlâ midesi kaldırabilen, Demirkanlı'dan iğrenmeyebilen herkesten, tüm samimiyetimle iğreniyorum.

NOT:
Demirkanlı'nın yukarıda beni neyle suçladığını anlayabilmek, değil okurlar için, benim için bile olanaksız. Ama kanıtsız, belgesiz, linksiz, belirsiz laflarla kafa bulandırıp okurlarda beni suçladığına (benim suçlu olduğuma) dair bir izlenim yarattıktan sonra, benim "bu konuya yanıt vermeyeceğimi" söylemek, Mustafa'ya yetiyor. "Konu" dediği şeyin ne olduğunun anlaşılmaması umurunda değil. Kasten yapıyor. Belirsiz konuşuyor, çünkü beni link verebileceği somut belgeli, açık ve belirli bir suçla suçlaması olanaksız. Demirkanlı, okurlara bu kötülüğü, ne yazık ki, benim "sıfır sansür" ilkem sayesinde ("sıfır sansür" ilkemi kötüye kullanarak) yapabiliyor. Ama onun melaneti yüzünden "sıfır sansür" ilkemi terk edip, ciğeri beş para etmez bir sansürcüye dönüşecek değilim elbet. Bu nedenle, Mustafa ya da takma isimli sapıklar bu tür dezenformasyon etkinliklerini benim sayfalarımda, bundan önce olduğu gibi, bundan sonra da, özgürce sürdürmeye devam edecekler. Ama ben, takma isimli sapıkların ya da bizzat Mustafa'nın, bir dakikada söylediği yalanları, okurlara kurdukları tuzakları, (yıllardır her defasında tekrar tekrar mesai harcayarak deşifre etmekten artık gına getirdiğim için) ilgili okurlar, kendilerini bu melanetten artık kendi dikkat ve zekâlarıyla korumak zorundalar. Linççilerin her türlü ahlak kaygısından bağımsızca ürettiği yalan, iftira ve hilelerden oluşan dezenformasyon zehrine karşı gerekli panzehirle güçlenmek için, okurlara, burada verdiğim linki tıklayıp (yılların birikimi olan) teşhir yazılarımı ve onların bağlantılarını titizlikle okumalarını ve sunduğum belgeleri dikkatle incelemelerini tavsiye ediyorum:

http://www.coskunbuktel.com/linkdemirkanliyalanlari.htm

ÖNCESİ...

Facebook'ta yine dün açtığım daha önceki bir başlıkta, Burak Bozdoğan adlı bir izleyicimin sorusunu cevaplamıştım. Bu cevaba, Bozdoğan yerine Demirkanlı cevap vermiş ve beni de cevap vermek zorunda bırakmıştı. Aynen aktarıyorum:

MUSTAFA DEMİRKANLI: Sadece bilmeyenleri kandırmaya çalışıyorsun, sana her mecra açıldı, gel video kaydıyla konuşalım, olmadı senin sayfanda tartışalım, hepsinden kaçtın, hala bir kaç kişiyi kandırabilir miyim diye çabalıyorsun, Büktel söyleyeceğin laf varsa gel ve konuş... Tek kale maçta kaç kaç diye bir sonuç yoktur, maç başlamadan zaten sen biliyorsundur, şike diye de buna diyorlar.. Bir gün cesaretini topla ve karşıma çık, ben her zaman olduğu gibi buradayım ve her zaman olduğu gibi sana meydan okuyorum... Ama karşıma çıkamazsın, sen tek kale maç yaparak bir iki bilmeyeni kandırmak peşindesin... Boşver Büktel boşver gerçekten, söyleyecek, savunacak lafın olmadığını takip edenler anlamıştır zaten... üfürmekten, mağduru oynamaktan vaz geç artık, yeni bir oyun yaz, bekliyoruz, yazamayacağını sen de bildiğin için... didinip duruyorsun... ama nafile...

COŞKUN BÜKTEL: Bunları sayfama kendi adınla son teşrifinde tartışmıştık ve "Senin sayfana da yazdığım son yorumum." diyerek kaçan sen olmuştun. Ben seni senin gibi işkembeden atarak suçlamıyorum. Seni, senin sözlerinle, söylediklerini tırnak içinde aktarıp kaynağına link vererek suçluyorum. İşte kaçış belgenin linki:http://www.facebook.com/note.php?note_id=10150647829130711