28 Ekim 2011 Cuma

www.coskunbuktel.com sitesindeki ilginç "tartışma"yı okuyunuz!

BİR DAHA FACEBOOK SAYFAMA YAZMAYACAĞINI SÖYLEMİŞ OLAN YALAN MAKİNASI MUSTAFA DEMİRKANLI,

BU SÖZÜNÜ BİR KEZ DAHA ÇİĞNEYİP, ("SIFIR SANSÜR" İLKEMDEN DE YARARLANARAK) CEM MUMCU'YLA İLGİLİ SAPTAMALARIMIN ALTINA, İĞRENÇ YALANLARINI EKLEYİNCE;

ÜSTELİK, BOĞAZINA KADAR SUÇA BATMIŞKEN, YİNE ESKİ NUMARASINA BAŞVURARAK (YANİ SUÇLU SANDALYESİNDEN KAŞLA GÖZ ARASINDA SIVIŞIP SAVCI KOLTUĞUNA KURULARAK) BANA SORULAR SORMAYA KALKINCA;

DEMİRKANLI'YA BİR KEZ DAHA HADDİNİ BİLDİRMEM GEREKTİ:

BÜKTEL'İN CEM MUMCU HAKKINDA DUVAR YAZISI VE YORUMU İLE, MUSTAFA DEMİRKANLI'NIN O YORUM ALTINA "SIFIR SANSÜR"DEN YARARLANARAK EKLEDİĞİ YALANLAR VE BÜKTEL'İN CEVAPLARI

27 Ekim 2011


COŞKUN BÜKTEL:
Cem Mumcu'dan "bilgilenmeyi" (onun ipiyle kuyuya inmeyi) kimseye önermem. Herkesi şıp diye "anladığını" sanan, her ne pahasına olursa olsun medyatik olmayı kafaya koymuş, aşırı önyargılı, vasat zekâ... Beni "anladı" da ordan biliyorum. Ama benim onu çok daha önce anladığımı anlamadı. Cem Mumcu, şu an, HaberTürk'te, Balçiçek Pamir'in programında, deprem psikolojisi danışmanı rolünde... Her medya kendine layık fügürleri buluyor. Cem Mumcu medyamıza çok yakışıyor.

COŞKUN BÜKTEL:
Fiyasko adlı romanımı yayınlamayı medyatik isim Sinan Çetin'den demeç almam şartına bağlayan Cem Mumcu'ya anında hayır dedim. Daha sonra Çetin'den demeç aldım ama kitabımı Cem Mumcu'nun yayınevinde değil, onu kayıtsız şartsız beğenip yayınlamayı kabul etmiş olan Çitlembik Yayınları'nda yayınlamayı tercih ettim. Kitabın arka kapağında yer verdiğimiz Sinan Çetin değerlendirmesini okumak için, lütfen tıklayınız: http://www.coskunbuktel.com/fiyasko.htm

MUSTAFA DEMİRKANLI:
Acaba Çitlenbik yayınları olmasa ne olurdu sonuç? Merak ediyorum, çünkü Bükel "hırsız" diye suçladığı Boyut Yayınevi'ne, tekrar tekrar gelmişti, "kitabımı yayınlayın" diye... O sırada ilkeleri izindeydi sanırım...

COŞKUN BÜKTEL: İğrenç yalancı!

COŞKUN BÜKTEL: Bir ay kadar önce beni telefonla aradığında Okuyanus'un sahibi Cem Mumcu'yu konu hakkında uyardığım halde, Mumcu'nun cevaplamaya gerek görmediği bir "kazık" iddiası: Tunca Tutkun, "Okuyanus Yayınevi'nin bana attığı kazık..."http://www.turkboard.com/okuyanus-yayinevinin-bana-attigi-kazik-vt108355.html

COŞKUN BÜKTEL: Mustafa Demirkanlı'nın yalanları sayfasını yakında yeni ve yine somut örnekler ekleyerek güncelleyeceğiz. Şimdilik eski haliyle idare edin:http://www.coskunbuktel.com/linkdemirkanliyalanlari.htm

MUSTAFA DEMİRKANLI: Büktel, konuyu saptırmak yerine şunu diyebilir mi? Evet ben Boyut Yayınevi "hırsız" diye suçladım ya da onlar öyle algıladı ama sonrasında, öyle algıladıklarını bilmeme rağmen, kesinlikle kitabımı yayınlar mısınız diye gitmedim. Diyemez, onun yerine ne yapar? Yukarıda yaptıklarını... Oysa, "yalancı" dedikten sonra, "ben sonrasında kitabımı yayınatmak için gitmedim, o yayınevine" diyebiliyor mu? Hayır, ne yapıyor, iftiralarına devam ediyor, asıl soruyu yok sayıp, unutturmaya çalışıyor... Büktel soru şuydu: Sen suçladığın yayınevine tekrar gittin mi gitmedin mi? Benim dediğim de şuydu: O sırada Çitlenbik yayınevi olmasa Cem Mumcu'ya bunları der miydin? Yılmaz Öğüt'ü bile yıllarca yedeğinde tutmaya çalışmadın mı? Limüzinleri filan boşver, delikanlı gibi konuş... Konuşabilirsen tabii, konuşamayacağını ben biliyorum, seni okuyanlar da seni tanısın diye... Şimdi yazacağın şu: Demirkanlı'dan iğrenmeyenlerden, iğreniyorum... Ama, soru ve yanıtı yine boşta kalacak... Seni okuyanlar salak ya, devam et...

MUSTAFA DEMİRKANLI: Büktel her zaman Yılmaz Öğüt'ü ayrı tutmuştur, kendi deyimiyle "Linç Kampanyası"na imza vermesine rağmen... neden? Belki, kitabım yayınların diye, bu Büktel, Cem Mumcu'ya bunları yazıyorsa tek nedeni vardır, umudu tükenmiştir. Azıcık umudu olsa bunları yazamazdı...

COŞKUN BÜKTEL: İğrenç yalancı! "Sıfır sansür" ilkemi çiğneyemeyeceksin!

COŞKUN BÜKTEL: Cem Mumcu'yla ilişkim konusunda yukarıda ne yazdıysam gerçek odur. Yazmadığım ayrıntılar ise şöyledir: Demeç şartı öne sürülünce Mumcu'yu "anında" reddettim. Demeci Sinan'dan daha sonra aldım. Çitlembik'i de daha sonra buldum. Mumcu'nun yayınevi Çitlembik'ten daha güçlüdür. Ama ilkelerime uymayan bir şart öne sürmüştür. Yine de, (Mustafa'nın kışkırtmasına kapılıp) sırf bu nedenle Mumcu'yu düşman ilan edecek değilim. Yarın ilkelerime uygun bir anlaşmaya razı olursa Mumcu'ya yine kitap önerebilirim. Linççi olarak suçladığım (ama hırsız olarak asla suçlamadığım) linççi Yılmaz Öğüt, bir sürü dürüst insanın yaptığı gibi, yarın linç imzasını geri çekerse, Öğüt'e de kitap önerebilirim. Ama linç imzasını geri çekmeden asla...

Yalan Makinası Demirkanlı'nın, eskiden beri tekrarladığı "hırsız dedi" iddiası hakkında da, eskiden ne yazdıysam gerçek odur. Meraklılar araştırabilir. Ya da Mustafa araştırıp o konuda "ne demiş, ne dememişim" bulabilir ve benim kendi ifadelerimin belgesine burada link verebilir veya kitabımın ilgili sayfasını bulup kaynak gösterebilir. Ortaya hiçbir kanıt koymadan her zaman yaptığı gibi alçakça iftira eden Mustafa'ya ben hiçbir şey kanıtlamak zorunda değilim. Mustafa'nın yalanlarını her defasında mesai harcayarak, yeniden ve yeniden çürütmeyi artık okurlar hatırına bile gerekli görmüyorum. Mustafa'nın ne mal olduğunu artık ilgili her okur öğrenmiş olmalı. Bilmeyen okurlar için ise, internette, Mustafa'nın sansürcü, yalancı ve iftiracı olduğunu kanıtlayan düzinelerce belgesel yazım ve her yazımda diğer yazılarıma ve diğer belgelere kolayca ulaştıran linkler var zaten: Örneğin, yukarıdaki yorumumda verdiğim linkte Demirkanlı yalanlarının ve sahtekârlıklarının çoğunun belgeleri kolayca görülebilir.

Ben yalana tenezzül edecek kadar alçak bir orospu çocuğu olsaydım, öncelikle, Mustafa da beni (benim her zaman yaptığım gibi) belge ve kaynak göstererek suçlardı.

Ben yalana tenezzül edecek kadar alçak bir orospu çocuğu olsaydım, bir oyuna yedi yıl harcayacak kadar enayilik etmez; hele "Türkiye'nin en iyi tiyatro eseri"ni (İstanbul DT müdürü Şakir Gürzumar'ın fikri) yarattıktan sonra, Özdemir Nutku iftirasına (http://coskunbuktel.com/buktelgerizekarehberi.htm) ve ardından iftira ve linç kampanyasına (http://coskunbuktel.com/lincimzacilari.htm) maruz kalmazdım.

BU TARTIŞMANIN FACEBOOK'TAKİ ORİJİNAL SAYFASI:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=292714114080039&set