1 Ağustos 2011 Pazartesi

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, nereden gelirse gelsin, her türlü hukuksal saldırıyı çok rahat bir biçimde ve seve seve savuşturabilmeyi beceriyor!

T.C. EK - D
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI
Soruşturma No: 2011/63 Ta.
SORGULAMA TUTANAĞI
(Şüpheli İçin)
İFADE VERENİN *
T.C. Kimlik Numarası: 50482204038
Adı ve Soyadı: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
Baba ve Ana Adı: MEHMET CEMALETTİN - NEBAHAT
Doğum Yeri ve Tarihi: ÇUBUKLU - 10/07/1955
Varsa Telefonu (Ev-İş-Cep-İrtibat): 513 47 32-33
Mesleği, Ekonomik Durumu: Kuyumcu, 3000 TL
Medeni Hali, Çocuk Sayısı: Evli, iki çocuk
İfadenin Alındığı Yer: Cumhuriyet Savcısı Odası

İfade verene yüklenen suç anlatıldı, müdafi seçme hakkının bulunduğu ve onun hukuki yardımından yararlanabileceği, müdafinin ifade alma sırasında hazır bulunabileceği, müdafi seçecek durumda değilse ve bir müdafi yardımından yararlanmak istediği takdirde kendisine baro tarafından bir müdafi görevlendirilebileceği, yakınlarından istediğine yakalandığının derhal bildirileceği, isnat edilen suç hakkında açıklamada bulunmamasının kanuni hakkı olduğu, şüpheden kurtulması için somut delillerin toplanmasını isteyebileceği kendisine hatırlatılıp açıklandı. Savunmamı kendim yapacağım uzlaşmayı kabul etmiyorum dedi.

SORULDU:
"Ben, http://tiyatroyun.blogspot.com adlı sitenin yöneticisiyim. Soma Cumhuriyet Başsavcılığı'ndan gelen talimat evrakının tamamını okumamıştım. Ancak, şu an inceleme imkânım bulundu. Bunun yanı sıra, neden şikâyetçi olunabileceğini tahmin etmiştim. Buna göre savunmalarımı hazırlamıştım." dedi.

"Şikâyetçiyi tanımam. Ben, ayı fotoğrafını kesinlikle kullanmadım. Yazılarını, eleştiri süzgecinden geçirerek yayınladım. Hakaret kastım bulunmamaktadır ve yazılı olarak ibraz ettiğim dilekçede görülebileceği üzere, benim aleyhime 1100 kişilik bir örgüt kurulmuş olup, bu örgüt Internet ortamında aleyhime faaliyet göstermeye devam etmektedir. Benim hiçbir yazımda hakaret kastım yoktur; eleştiri amaçlı yazılmıştır. Yazıların benim sitemde kullanılıyor olması, altına bir eleştiri yazabilmek amacı ile yayınlanmıştır. Ayrıca, yasalar elverdiği takdirde ben de, kendisinden şikâyetçi olacağım." dedi.

"Fotoğrafta ayı kullanıldığı söylenmiş, bu bir ayı değil, bir köpektir; bunu da hakaret amacıyla kullanmadım. Fotoğrafın ters kullanılması da hakkımda grup oluşturan 1100 kişiden herhangi bir benimle ilgili bir yazı yazdığında, ben de, onun fotoğrafını ters koyuyorum. Bu hakaret değil, eleştiridir." dedi.

Ayrıca, bir dosya içinde; İstanbul 7. Sulh Ceza Mahkemesi'nin, 9. Asliye Ceza Mahkemesi'nin, 3. Sulh Ceza Mahkemesi'nin 2010/8 esas sayılı dosyasında bulunan bilirkişi raporunu, Kadıköy Cumhuriyet Savcılığı'na gönderilme üzere İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'na verilen şikâyetçisi Hüseyin Hilmi Bulunmaz, şikâyet edilen Av. Süleyman Anıl olan şikâyet dilekçesi, buna ilâve olarak 21.07.2011 tarihli Mesut Alptekin'in imzalamış olduğu ifade tutanağını, İstanbul 8. Noterliği'nce çekilen ve muhatapları Mustafa Şükrü Demirkanlı, Ahmet Ertuğrul Timur olan 2 adet ihtarname örneği, şikâyetçisi Hüseyin Hilmi Bulunmaz ve şikâyet edilen Mustafa Şükrü Demirkanlı olan 4 sayfadan ibaret şikâyet dilekçesi fotokopisi ibraz etti. Bütün ibraz edilenler talimat evrakına eklendi.

Soruldu: "Atılı suçlamaları kesinlikle kabul etmiyorum; yazdıklarım eleştiri amaçlıdır, hakaret kastı bulunmamaktadır, hakkımda kovuşturma kararı verilmesin." dedi.

Ceza Muhakemesi Kanunu'nun 147'nci maddesinde yazılı hususların yerine getirilmesinden sonra, tutanak okunup, ifade veren ile hazır bulunanlar tarafından imza altına alınmıştır. 01.08.2011

İSMAİL ONARAN - 27654 GAYE DALKIRAN HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
İstanbul Cumhuriyet Savcısı Zabıt Katibi Şüpheli