31 Temmuz 2011 Pazar

Ödüller kralı Enver Ercan, facebook bataklığında bile eleştiriliyor!

Eylüldü Yağmur


Enver Ercan beyi, birkaç yıl önce bir polis arkadaşımla, kendisinden randevu alarak ofisine gittik. Bizi randevu alırken kabul etmişti. Fakat, bürosunda tam tersi bir durumla karşılaştık. Sanki bize verdiği sözü unutmuştu!

Ofisi karmakarışık ve kirli, sigara dumanı ve is kokusu! Kendisinin durumu ise, dünyasından vazgeçmiş gibi bir hâli, insanı önemsemeyen bir durumu vardı gibi. Ben şoke olmuştum bu gördüklerim karşısında! Kendi dilimle çay rica etmiştim!

Edebiyat insanları, bildiğim kadarıyla insan sevgisi taşır ve huzuruna gelen insanı memnun etmeğe çalışır. Çok yazmak istemiyorum; hani bana da yakışmaz, ama hiçbir şey dışardan görüldüğü ve bilindiği gibi değildir. Dış görünüşünden, kişinin nasıl biri olduğunu çıkarmak bilmekten daha doğrudur.

Sevgilerimle çok'luk ve selamlar...

21 janvier, 01:53 · 1 personne

(Kaynak: facebook)