30 Mayıs 2011 Pazartesi

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, "yasal sürece" rahatça hazırlıklı olmaları için, 1100 alçak LİNÇÇİ kişiye(?!) çok açık bir yardım isteğinde bulundu!

Bana noter onaylı ihtarname gönderen, beni savcılığa şikâyet edip, beni mahkemeye veren LİNÇÇİ kişi ve kuruluşların başlattıkları "yasal süreç" sona doğru yaklaşmaya başladı. Daha önce, defalarca yaptığım bir uyarıyı yineliyorum:

Bana noter onaylı ihtarname gönderene ben noter onaylı ihtarname gönderirim, beni savcılığa şikâyet edeni ben savcılığa şikâyet ederim, beni mahkemeye vereni ben mahkemeye veririm!

Ancak...

Yukarıdaki uyarımı yaparken, küçük, ama önemli ikinci uyarımı da sürekli olarak yapmayı hiç ihmâl etmiyordum:

Ben, bana noter onaylı ihtarname gönderen, beni savcılığa şikâyet edip beni mahkemeye veren kişilere karşı "yasal süreç" başlatmakla yetinmem!!

Bunun yanı sıra...

Tam tamına 1100 kişilik alçaklar ordusunun tümünü "yasal süreç" içerisine boca ederim!!!

Az kaldı!!!...

Yakında!!!!!!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz