10 Şubat 2011 Perşembe

"Parlayan, Parladıkça Aydınlatan Bir Işık Ezgi Bakışkan", LİNÇÇİ editör "Mustafa Amca"sına karşın, "da"ları, "de"leri ayrı yazmakta çok zorlanıyor!!!

Ocak 2011 tarihli 221. sayısını ayın ortasında ele geçirdiğimiz LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Şubat 2011 tarihli 222. sayısını ancak bugün (7 Şubat 2011) ele geçirebildik! Bugün, İstiklâl Caddesi'ndeki MEPHISTO Kitabevi'nde, Mesut Alptekin tarafından ele geçirilen LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin içerik olarak birbirinin benzeri (içeriksiz) ve biçim olarak farklı bir görünüm kazanması için büyük bir çaba harcanan iki sayısını birarada görüyorsunuz! (Fotoğraf: Hilmi Bulunmaz)


***


"Parlayan, Parladıkça Aydınlatan Bir Işık Ezgi Bakışkan" - Bende (Ben de) bir yıl hazırlık okuduktan sonra bıraktım. Her oyuncunun istediği gibi bende (ben de) kaliteli, başarılı işler yapmayı, iyi yönetmenlerle çalışmayı, usta oyuncularla sahneye çıkmayı hedefliyorum ve istiyorum.

(Kaynak: Tiyatro... Tiyatro... Dergisi, Şubat 2011, sayı 222, sf. 12)