8 Aralık 2010 Çarşamba

Köpeksever Hilmi Bulunmaz, köpekleri için devlet yardımı istiyor!

Toprak'la Tarçın, Bulunmaz Tiyatro'daydı! from BTV on Vimeo.

Tam olarak aşılanamayan, tam olarak beslenemeyen, tam olarak düzüşemeyen, tam olarak gezemeyen, tam olarak havlayamayan, tam olarak koşamayan, tam olarak yürüyemeyen, tam olarak yüzemeyen köpeklerim Tarçın ve Toprak için, "Özel Köpeklere Devlet Yardımı" fonu kurulmasını ve bu fondan köpeklerime çanak yalatılmasını istiyorum.

Tüm köpeklerin ve tüm köpek sahiplerinin, yukarıdaki isteğimi sahiplenmesini, bu konuda sosyal fikir geliştirmesini, açık toplum yapısından yararlanarak, bir sivil toplum örgütü içerisinde toplanarak, hükümetin ilgili bakanlığına baskı yapıp benim köpeklerim Tarçın ve Toprak'ın daha iyi aşılanması, daha iyi beslenmesi, daha iyi düzüşmesi, daha iyi gezmesi, daha iyi havlaması, daha iyi koşması, daha iyi yürümesi, daha iyi yüzmesi için bana ve köpeklerim Tarçın ve Toprak'a karşı sevecen duygular beslemeleri gerekir.

Rica ediyorum, talep ediyorum, teşekkür ediyorum...

Saygılarımla
Hilmi Bulunmaz