13 Aralık 2010 Pazartesi

Hesap sordum!... Hesap soruyorum!!... Hesap soracağım!!!...

Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ve onun emrindeki Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve onun emrindeki Şehir Tiyatroları Genel Sanat Yönetmeni Ayşenil Şamlıoğlu, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin sahibesi Gülhan Avşar'a reklâm (avanta, diş kirası, sadaka, sus payı) verirken, her ayın tam birinde, LİNÇÇİ dergi Tiyatro... Tiyatro...'yu ellerine alıp inceliyorlar mı?

Yoksa...

Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle beslenen bu kurumlar ve dolayısıyla bu kurumlardan sorumlu bu şahıslar,"devletin malı deniz, yemeyen domuz" mantığıyla hareket edip"Bizden hiç kimse hesap soramaz!"mı diyorlar?

Hiç kimse kusura bakmasın!...

Bana karşı, noter onaylı ihtarnameler, savcılık şikâyetleri, mahkemeye vermeler çığ gibi artsa da, ben, kendi adıma, halkım adına, tüyü bitmemiş yetim adına hesap sordum, hesap soruyorum, hesap soracağım!!

Hiç kimse, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin alınlarından dökülen boncuk boncuk terleri, hiçbir zaman tam zamanında yayınlanmayan ve sözcüğün tam anlamıyla iftiracı ve LİNÇÇİ olan Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'ne peşkeş çekemez!!!

İki elimi sorumlu ve yetkili kişilerin yakalarından asla çekmem. Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin haklarını hiç kimseye yedirmem. Yiyenlere, yedirenlere de hakkımı haram ederim!!!... (HB)