11 Aralık 2010 Cumartesi

Her ne kadar "Oğuzcan pabucu yarım, gel facebook'a oynayalım" imgesini içerse de şair Serkan Engin'in samimî duygularla kaleme aldığı yazıyı okuyunuz!

Şair Serkan Engin'in, ''SÛRET'' ve ''Oğuzcan Önver'' hakkındaki düşünceleri...


Merhaba Oğuzcan Kardeşim,

Sana 20 gün geç yanıt yazdığım için bana kırgın, hattâ kızgın olmakta kendi cephenden çok haklısın, ama tam da bu videoyu yolladığın zamanlarda nasıl bir cehennemin içine girdiğimi, nasıl bir travmayla boğuştuğumu elbette bilmen olanaksız...

Kısa filmini lâyıkıyla izleyip öyle yanıt vermek istedim ve ancak yeni yeni o ruh hâline gelebildim. Öncelikle şunu bütün içtenliğimle söylemek isterim ki, henüz 17 yaşında olup da, 2 tiyatro oyunu, 1 roman, 3 kısa film, öykü ve eleştiri yazıları üreten biri olarak, kesinlikle bir DEHASIN. Hayatımda ilk kez birine bunu söylüyorum, çünkü sanal yoldan da olsa tanıştığım ilk deha sensin, 35 senelik ömrüm boyunca.

"SÛRET"i, iki kez arka arkaya izledim; genel olarak beğendim, kendimce filme dair bazı eleştirilerim ve senin yarına uzanacak sinemacılık maratonuna dair birkaç önerim olacak, eğer duymak istersen, ama onları sonra uzun uzun yazarım...

"SÛRET"i, facebook hesabımdaki sayfamda, kendi şiir grubum başta olmak üzere, sayısı toplam 3.200 kişiye ulaşan 3 adet sosyal grubumda paylaştım, hattâ dış kulvardan sinemanın içinde olan şair Hüseyin Alemdar ve şair Hüseyin Peker'in kişisel sayfalarına, gözlerinden kaçmasın diye özellikle ekledim.

Bir hatam oldu, kusura bakma, filmini eklerken "19 yaşındaki genç yönetmen Oğuzcan Önver..." demişim, yaşına dair hatamızı, bu yaşta bunca ürün vermiş olmanın inanılmazlığına ver... Sonra hızımı alamadım, blog sayfandaki özgeçmişini de facebook'ta yayınladım...

Seni facebook'ta çok önce aramıştım, ama hesabına ulaşamamıştım, eğer bir hesabın varsa ve beni eklemek istersen, hesabımın linki budur: www.facebook.com/profile.php?id=100001763684237#!/profile.php?id=100001763684237

Ne zaman istersen beni arayabilirsin de, bu da cebim: 0507 284 ...

İlişikte sana bir küçürek öykümü yolluyorum ki, kısa film olarak çekilmeye çok uygun olduğunu düşünüyorum.

Öyküyü bu bağlamda kısa film olarak çekmeye uygun bulur ve koşullar uygun olduğunda çekmek istersen, açıkçası öykümü senin senaryolaştırıp çekmenden onur duyarım...

Kendine iyi bak kardeşim...

İçtenliğimle...
Serkan Engin

(Kaynak: Oğuzcan Önver)