20 Eylül 2010 Pazartesi

Bulunmaz, linççilere "yayıncılık dersi" veriyor!

Sosyalist sanatçı ve yayıncı Hilmi Bulunmaz (Fotoğraf: Cemal Bulunmaz)


"Gül ağacı değilem / Her gelene değilem"


LİNÇÇİLER, noter parasından kaçınmak için olsa gerek, canları sıkıldıkça, bana, "ihtarname" ve benzeri metinler gönderip, sanırım "yasal süreç" başlatmak istiyorlar!

LİNÇÇİLER söz konusu olduğunda; "olsa gerek", "sanırım" sözlerini kullanıp, ifade gücümü azaltmış olsam da, bu durum, benim anlatım yetersizliğimden değil, LİNÇÇİ alçakların birer "engerek" gibi zehirli olmalarından kaynaklanıyor!!

LİNÇÇİLER, beni, hileli işlere yönlendirerek, bilgi kirliliği oluşturmam için, sürekli olarak "taciz atışı"nda bulunuyorlar!!!

LİNÇÇİLER, şunu çok iyi bilsinler ki, nasıl bir yayıncılık yapacağıma, kimin hangi sözünü, nasıl değerlendireceğime, ancak ben karar veririm.

Yani...

Ben bir noter değilem / Her ihtarı veremem