26 Ağustos 2010 Perşembe

"Orospu çocuğunun biriyim anlayacağınız. Ama sakın ha kimse bana orospu çocuğu demesin!" sözünü, acaba aşağıdaki kişilerden hangisi söylemiş olabilir?

"ADAM Babamı tanımıyorum. Yalnızca ben değil kimse tanımıyor onu. Orospu çocuğunun biriyim anlayacağınız. Ama sakın ha kimse bana orospu çocuğu demesin! Babamı tanımasam da, onun beyaz ırktan olduğu bir gerçek. Çünkü gördüğünüz gibi melezim ben. (Ayağa kalkar. Duvardaki asılı kitaplıkta durmakta olan yeşil kaplı bir defteri alır eline. Yeniden uzanır. Arada bir defteri karıştırır.) Bu benim günce defterim. Zaman zaman bazı şeyleri anımsamak için bakacağım."

Yukarıdaki sözü kim söylemiş olabilir?

A - Coşkun Büktel
B - Hilmi Bulunmaz
C - Tuncer Cücenoğlu
D - Mustafa Demirkanlı

Yukarıdaki sözü kimin söylediğini, pek yakında, belgesiyle birlikte açıklayacağız!


***


Dün sorduğumuz soruyu, bugün yanıtlıyoruz!

Yukarıdaki sözü, Çorumlu yazar Sayın LİNÇÇİ Tuncer Cücenoğlu söylemiş!!!

İşte belgesi:

Tuncer Cücenoğlu, "TOPLU OYUNLAR-4 / Che Guevara / Tiyatrocular / Ah Bir Yoksul Olsam", sf. 160 / Mitos-Boyut Yayınları, Mart 2009