15 Mayıs 2010 Cumartesi

bir şairin şiir arama ve kurtarma çalışmaları

dünya ne kadar güzel
kâinat ne kadar
kuşlar
ağaçlar
ve balıklar ne kadar güzel

hâlbuki

atmosferi delen gözlerim
ormanı kucaklayan yüreğim
ve okyanusta sonsuzluğu arayan ellerim ne kadar

ben
dünyanın bu kadar güzel
kâinatın bu kadar büyük
kuşların bu kadar müthiş
ağaçların bu kadar yeşil
ve balıkların bu kadar hercai olduğunu bilmiyordum

ben
uzun bir soluk alıp
bu soluğu asla bırakmayan
ve hortumunun içinde koskoca bir okyanus taşıyan
bir fil gibiyim şimdi

ben
ömrümün son perdesinde
dünyanın bütün güzelliklerini gördüm
sevdiğim bütün kadınlar ellerimde öldü
artık ben de ağız dolusu ölebilirim
şimşek hızıyla giden bir şimendiferin hıçkıran sesine
tutsaklığın labirentini yenen ikarus'un düşlerine binip
gönül rahatlığıyla güneşe gömülebilirim


fotoğraf ve şiir: hilmi bulunmaz
on beş mayıs iki bin on cumartesi