31 Mart 2010 Çarşamba

Büktel gene başladı!

GÜNCELLEME 31 MART 2010

SON SÖZ ÖZGÜR'ÜN:

Wednesday, March 31, 2010 10:36 AM

From:
This sender is DomainKeys verified
"özgür başkaya"

Add sender to Contacts

To:
"Coþkun Buktel"



Merhaba Coşkun abi..
Merhaba'lıların davetiyle gittiğim İzmir toplantısı hakında yazdıklarına elbette katılmıyorum..
Kimseyle kol kola girdiğim yok..İzmir Merhabanın bu etkinliğinin hem yeni çıkmış kitabın duyurulması hem de S.Günay Akarsu'nun hatırlanıp görüşlerinin yayılması konusunda anlamlı olduğuna inanıyorum..Ayrıca en azından bildiğime inandığım konularda da alanı kimseye bırakmaya niyetim yok..Bu anlamda ne Günay Akarsu ne de kendime saygısızlık ettiğimi düşünmüyorum..Başarı ise fani birşeydir..
Selam ederim..
Feridun ve kızı adına çok sevindim.
özgür başkaya


***


İFTİRACI LİNÇÇİLER, S. GÜNAY AKARSU'NUN ANISINA SAYGI GÖSTERDİĞİNDE, AKARSU'NUN ANISI YÜCELMİŞ OLMAZ!...

PEKİ NE OLUR?

İFTİRACI LİNÇÇİLER KENDİLERİNİ LEGALİZE ETMEYİ UMUTSUZCA DENEMİŞ OLUR.

Özgür Başkaya'dan bugün aldığım mesajı, "derhal" cevaplamak ve cevabımı okurlarla paylaşmak gereğini hissettim.


***


Özgür Başkaya'dan Coşkun Büktel'e:

From: özgür başkaya ozgurbaskayadenizli@gmail.com
Subject: Günay Akarsu...
To: Date: Tuesday, March 30, 2010, 12:13 AM


30 mart 1972..abilerimin katledildiği gün..bugün 38 yıl sonra anlatacağım günay akarsu'yu izmirde..acıyla,onurla.Hayat işte...GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE..

30 Mart 2010 saat : 17.00 Merhaba Gösteri Topluluğu yönetmeni, OYUN Tiyatro Dergisi ve İzlem Yayınları kurucusu S.Günay AKARSU'nun TOPLUMCU TİYATROYA ADANMIŞ BİR YAŞAM adı altında yayınlanmış Tiyatro kuramı ve uygulamalarına ait yazılarının derlendiği kitabın tanıtım toplantısına Prof.Dr.Özdemir NUTKU- Dostlar Tiyatrosu'ndan Genco ERKAL- Özgür Tiyatro'dan Özgür BAŞKAYA ve Merhaba Gösteri Topluluğu üyesi TOPLUMCU TİYATROYA ADANMIŞ BİR YAŞAM S.GÜNAY AKARSU kitabının hazırlayıcılarından Şefika GÖRGÜLÜ KAMÇEZ konuşmacı olarak katılacak. Kolaylaştırıcı Bilgehan OĞUZ.yer : İZMİR SANAT Kültürpark 26 Ağustos Kapısı Etkinlik sonrası SOYER KÜLTÜR FABRİKASINDA ÖYKÜ TİYATROSU sunumu...
www.ozgurtiyatro.org


***


Coşkun Büktel'den Özgür Başkaya'ya:

From: Coþkun Buktel buktel@yahoo.com
Subject: Re: Günay Akarsu...
To: "özgür başkaya" Date: Tuesday, March 30, 2010, 2:36 PM


Sevgili Özgür;

Umarım, yan yana oturacağın linççiler, bize yönelttikleri iftira ve linç teşebbüsü nedeniyle bize özür dilemeye yüzleri tutmadığı için sana özür dilemişlerdir. Yoksa iftirası ve linç teşebbüsü için özür dilememiş alçaklara destek vererek, iftiraya uğrayanlara karşı onları güçlendirmek ve legalize etmek (Tam burada telefon çaldı. Açtım. Senin de arkadaşın olan Feridun Çetinkaya, kızının doğduğunu müjdeledi.) anlamına geldiği apaçık bu etkinliğe imza atabileceğini asla hayal edemiyorum. Sakın bana, "ben yalnızca S. Günay Akarsu'nun anısına saygı göstermekle ilgiliyim tarzında bir cevap vermeye kalkma! Çünkü (orada ne söyleyeceğini bilmiyorum ama) özür dilemeyi reddeden iftiracı linççilerle kol kola girerek, S. Günay Akarsu'nun anısına saygılı davranmış olmak yerine, ancak onun anısına da kendi kişiliğine ettiğin kadar saygısızlık etmiş olursun.

Başarı dileklerimle!...

Coşkun

(Kaynak: www.coskunbuktel.com)


***


Ayrıca bakınız: LİNÇÇİ Prof. Dr. Özdemir Nutku ve LİNÇÇİ Genco Erkal'la aynı masada konuşacağı için, Özgür Başkaya'nın "abileri" umarız bir kez daha katledilmez!

Yalan makinesi ve küfürbaz Mustafa Demirkanlı'nın sözde küfre karşı kampanyasına alet olanların imzaladıkları metni ve alet olanları teşhir ediyoruz!

Linç imzacıları listesi