16 Ekim 2009 Cuma

Bulunmaz'ın çektiği fotoğraflar fotokritik'te!

Yokuşu tırmanan anıt: Sultanahmet Camii


Ben, Sultanahmet semtinde oturuyorum. Bunu defalarca belirttim. Beni sürekli olarak izleyenler, sanırım bu durumu belirtmemden rahatsızlık duymaya başlamışlardır. Ancak, bu semti o denli çok seviyorum ki, bu semte olan aşkımı haykırmadan edemiyorum. Günde iki kez önünden, arkasından yada bahçesinden geçtiğim Sultanahmet Camii, beni o denli etki alanına alıp sarmalıyor ki, hemen hemen hergün bu caminin fotoğrafını ve/ya videosunu çekmeden yapamıyorum. Bu sabah saatlerinde çektiğim yukarıdaki fotoğrafı sizlerle paylaşmak beni zenginleştiriyor.

Hilmi Bulunmaz

(Kaynak: fotokritik)

***

Hilmi Bulunmaz'ın fotokritik'teki fotoğraflarına bakınız:
Suyun imgesi kendisindedir
Direngen ışığın ıslak umudu
Hüzünlü Ayasofya
Hüzünlü Sultanahmet
Işık ağacı
Çocukluğumun ayak izlerini gizleyen camii
Kendi rengini taşıyan çiçek
Kuş yağmuru
Güneş açan çiçek
Otoportre
Bahçemde açan resimler
Ateşin dondurduğu hayatlar
Yüreğimi serinleten şelale
Somutu soyutlamak
şiir yazdıran adam
St. Gallen göğündeki yapay yıldızlar
İsa da bir insan!
Zamanı donduran el
Ho Amca'yı seven Sultanahmetli
Ekmek parası için çölü teriyle sulayan insanlar!
Bir genç kız, atalarının izini arıyor!
Suyun sesini dinleyen kadın
"Liechtenstein Kraliyet Sarayı"
Dam üstünde fil!
Karanlığa çizilen renkler
Gündelik yaşamın içine sızan güzellik
Yokuşu tırmanan anıt: Sultanahmet Camii