1 Ekim 2009 Perşembe

Hilmibhai'ın çektiği fotoğraflar fotokritik'te!

Denize türkü söyleyen kızlar


Adım, Hüseyin Hilmi Bulunmaz. Ancak, sık sık Hindistan'a gittiğim için, oradaki dostlar bana, Hintçe'de "arkadaş, dost, yoldaş" anlamına gelen "bhai" sıfatını uygun görüp, kısaca "Hilmibhai" diye sesleniyorlar. Bu nedenle, bu fotoğraf sitesinde bir bölüm açarken, Hintli yoldaşların bana seslendikleri "Hilmibhai"yı kullanmayı yeğledim.

Yukarıda gördüğünüz kızlar, Sultanahmet semtinde, evime çok yakın bir yerde oturup, zaman zaman sahilde yürüyüşe çıkıyorlar. Roman ırkının tipik örnekleri olan bu kızları ne zaman görsem, kendimi Hindistan'da hissediyorum ve elim istenç dışı bir devinimle deklanşöre gidiyor.

Benim gibi yüzleri esmer, yürekleri yufka olan bu kızlar, sürekli olarak denize türkü söyleyen bir ruh durumuna sahipler. Bu güzellerin yüzlerini görmenizi istedim.

Hilmibhai / Hüseyin Hilmi Bulunmaz
(www.tiyatroyun.blogspot.com)

(Kaynak: fotokritik)