4 Ekim 2009 Pazar

Benim, halkımın ve tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle beslenen Kültür Bakanlığı emrindeki DT'nin beslediği dergiler tam zamanında çıkıyor mu?

LEMİ BİLGİN, LİNÇÇİ DERGİLERE, ASLA TAM ZAMANINDA YAYINLANMAMALARINA KARŞIN, SADECE LİNÇ YAPMALARI KARŞILIĞINDA MI REKLAM VERİYOR?!Bugün 5 Ekim 2009


Lemi Bilgin tarafından yönetilen Devlet Tiyatroları'ndan aldığı reklamlarla beslenen hangi LİNÇÇİ tiyatro dergileri ayın birinde, yani tam yayınlanması gereken günde yayınlanıp, kitapçı raflarındaki yerini aldı?

İşlerimizin yoğunluğu nedeniyle biz takip etmekte zorlandığımız için, okurlarımızdan, Devlet Tiyatroları reklamlarıyla beslenen linççi tiyatro dergilerinin, ayın hangi gününde yayınlanıp, kitapçı raflarındaki yerlerini aldığını takip etmelerini rica ediyoruz! (HB)


"Bunlar,
Engerekler ve çıyanlardır,
Bunlar,
Aşımıza, ekmeğimize
Göz koyanlardır,
Tanı bunları,
Tanı da büyü…"


Ahmed Arif


"Ah
Len
Ah
Onlar
Yoksul
Eti
Yerler
Ve
İçtikleri
Kandır."

Enver Gökçe


"Ey
beni
ağzı açık
dinleyen adam!
Belki arkamdan bana
bu kalbini
haykırana
-kaçık-
diyen adam!
Sen de eğer
ötekiler
gibi kazsan,
bir mana
koyamazsan
sözlerime
bak bari gözlerime;
bunlar:
Deli gözbebekleri!
Gözbebekleri!"

Nazım Hikmet


"karanlığı az kullanın/kirliler kokar birgün
birgün yanar bu ışıklar sırıtır suratlarınız
kirlilere sığınmayın/dedim ben size"

Hasan Hüseyin Korkmazgil

***

Ayrıca bakınız: Yalan makinesi ve küfürbaz Mustafa Demirkanlı'nın sözde küfre karşı kampanyasına alet olanların imzaladıkları metni ve alet olanları teşhir ediyoruz!

Linç imzacıları listesi