Coşkun Büktel
20 Ağustos 2009
"Tiyatro oyunu" olarak yazılmış gerçek Nâzım Hikmet oyunlarının bir tekini bile, adam gibi telifini ödemeyi göze alarak sahnesine taşımaya, bugüne dek bir kez bile yanaşmadığı halde; telif ödeme külfetinden kurtaran "ben uyarladım, oldu" yöntemiyle, Nâzım'ın etinden ("Kerem Gibi", 1974), sütünden ("Her Gün Yeni Baştan", 1980), kılından ("Merhaba", 1989), yününden ("Sevdalı Bulut", 1991), namından ("İnsanlarım", 1993) ve ününden ("Nâzım" oratoryo, 2001) yararlanarak bir koyundan tam altı post çıkarmayı bilmiş becerikli tiyatro esnafımız
GENCO ERKAL,
BULUNMAZ VE BÜKTEL'E KARŞI SOMUT İFTİRALARLA DOLU "LİNÇ BİLDİRİSİ"Nİ
NİÇİN İMZALADI?
O açıklayamaz! Biz açıklamıştık.* Tekrar ve daha kapsamlı açıklayacağız.
* Örneğin bakınız: Coşkun Büktel, "Türk Tiyatrosundan İnsan Manzaraları", sayfa 55-67.
ÇOK YAKINDA!