17 Ağustos 2009 Pazartesi

Bulunmaz'ın çektiği fotoğraflar fotokritik'te!

Bahçemde açan resimler


Ben, sanatın hemen hemen tüm alanlarıyla ilgilenen biriyim. Başta tiyatro olmak üzere, birçok sanatla birden uğraşıyorum. Yukarıda gördüğünüz resimler de bana ait. Yaptığım yağlıboya resimleri, iki yüz metrekarelik evime sığdıramayınca, ister istemez onları bahçeme dek yaymak zorunda kalıyorum. Karda, yağmurda harap olan resimlerim, aynı zamanda yoldan geçen insanların estetik bilincinin gelişimine katkıda bulunuyor. Özetle, çiçeklerimle iç içe geçen resimlerimi de birer çiçek olarak algıladığımdan, onlara, bahçemin ayrılmaz birer parçası olarak bakıyorum.

Hilmi Bulunmaz

(Kaynak: fotokritik)

Bakınız:
Suyun imgesi kendisindedir
Direngen ışığın ıslak umudu
Hüzünlü Ayasofya
Hüzünlü Sultanahmet
Işık ağacıÇocukluğumun ayak izlerini gizleyen camii
Kendi rengini taşıyan çiçek
Kuş yağmuruGüneş açan çiçek
Otoportre