15 Aralık 2008 Pazartesi

Sitemizi, tüm tiyatroların hizmetine sunuyoruz

Ben, bu siteyi, salt kişisel nedenlerle kurmadım. Bu site "bir Hilmi Bulunmaz sitesi" değildir. Ben, bu siteyi, sahibi bulunduğum tiyatronun grupsal çıkarları için kurmadım. Bu site "bir Bulunmaz Tiyatro sitesi" değildir. Ben, bu siteyi, toplumsal bilinç geliştirmek için kurdum. Ben, bu siteyi, Bulunmaz Tiyatro'nun dışındaki tiyatroları da tanıtmak için kurdum. Bu site, tüm tiyatrolara ait. Ancak, sosyalist dünya görüşünden ödün vermeyi düşünmüyorum, düşünmüyoruz.

Kişisel nedenlerle de olsa, grupsal çıkarlarla da olsa, tiyatro yapan herkesi kapsamaya çalışıyoruz. Herkesin, bizim gibi devrimci ereği olmayabilir. "Vakit Tamam Beyler"cilerin sosyalist bir perspektifle sanat yapıp, emekçilerin iktidara gelmesi için tiyatral etkinlikte bulunduklarını sanmıyoruz. Ne var ki, tiyatro sanatıyla iştigal ettikleri için, Milliyet gazetesine yansıyan etkinliklerini, biz de okurlarımıza duyuralım dedik. (HB)


‘Vakit Tamam Beyler’ devam

Ünlü İngiliz şair T.S. Eliot’un şiirlerinden yola çıkarak, Şule Ateş’in tasarladığı ve yönettiği “Vakit Tamam Beyler”, 17 Aralık 20.30’da Duru Tiyatro’da, 28 Aralık 21.00’de Talimhane Tiyatrosu’nda sahnelenecek.

“Vakit Tamam Beyler”, T. S. Eliot’un “Katedralde Cinayet” isimli oyununun koro bölümleri ve “Çorak Ülke”, “Oyuk Adamlar” , “Marina” şiirlerinden yararlanılarak doğaçlamalarla oluşturulmuş bir çalışma. Duru Tiyatro (0216) 338 56 36 - 46 Talimhane Tiyatrosu (0212) 238 85 09

(Kaynak: Milliyet)