13 Eylül 2008 Cumartesi

Masatçı'nın Koçak'a yanıtı: "defolun" demedim


Güzelbahçeye dair kamuoyuna açıklama


Orçun Masatçı
13 Eylül 2008


(...)

1- ben buluşma da kimseye 'defolun' demedim.
Koçak "tiyatro için herşeyi yaparım" dedikten sonra "sıçma özgürlüğüm yok" diye kamptan ayrılmak isteyince bende sen yalancısın dedim. ardından olayı tırmandırmaya çalışınca da "gitmek istiyorsanız şimdi de gidebilirsiniz kimseyi zorla tutmuyoruz, gitmek sitemezseniz çadırlarımız size son güne kadar açıktır" dedim. eşinin "bizi kovmana gerek yok sözü üzerine" bende "sizi kovmuyorum, istediğinizi yapmakta hürsünüz dedim" ardından gelen konuşmalarda da Koçak'ın tutarsızlığını anlatarak ve tutarsızlıklarını örnekleyerek "bu omurgasızlıktır." dedim. (...)

Masatçı'nın mail mesajı olarak gönderdiği açıklamayı, daha önce yayınladığımız Koçak yazılarına cevap niteliği taşıdığı için yayınlıyoruz. Masatçı'nın gerçekten de Koçak'ları Güzelbahçe'den kovmamış olmasını dileriz. Ama orada olmadığımız için, her iki tarafın iddialarını yayınladıktan sonra, Masatçı'nın kendilerini "defolun!" diye bağırarak kovduğunu söyleyen Koçak'lara mı, yoksa Koçak'ları kovmadığını nihayet açıklayan Masatçı'ya mı inanmak gerektiği konusunda daha fazla yorum yapmıyor; değerlendirmeyi artık kamu vicdanına bırakıyoruz. CB

LÜTFEN TIKLAYINIZ!