20 Ağustos 2008 Çarşamba

DT dramaturgu Esen Çamurdan'ın "iftira CD'si"nde yer alan,

"Biz Theope'yi İstanbul DT'de sahneleyecektik ama o zamanlar Coşkun Büktel bize çok zorluk çıkardı, sahneleyemedik"

iddiasının esbabı mucibesi, Büktel'in 14 Ocak 1990'da yazmış ve 17 Temmuz 2008'de coskunbuktel.com sitesinde yayınlamış olduğu günce metninde açıkça anlaşılmaktadır

THEOPE'Yİ YÖNETMEK İSTEYEN DT YÖNETMENİ CAN GÜRZAP'LA, DT DRAMATURGU ESEN ÇAMURDAN'IN ODASINDA NELER KONUŞTUK


Coşkun Büktel
17 Temmuz 2008


(...) "Bakın, Can Bey" dedim, "bu oyunda tekrarlar olduğunu söyleyenler daha önce de çıktı. Esen Hanım da dahil olmak üzere şu anda adını hemen verebileceğim dört kişi, bana bu oyundaki tekrarları göstermeye söz verdiler. Tekrar okuyup tekrarları saptayacaklardı. Hepsi benden mühlet istediler. 'Bana bu hafta dokunma öbür hafta konuşuruz' gibi laflar ettiler. Esen Hanım bir ay sonraya attı. Aradan aylar geçti. Esen Hanım'la anlaşmamızın üstünden sekiz ay geçti. Ama hâlâ kimse bana bu oyundaki tekrarları göstermeye yanaşmadı."

Esen mırın kırın etti. Bana öyle bir söz vermediğini söyledi.

"Söz vermediniz. Öyle konuştuk. Öyle dediniz" dedim.

"Yani senden kaçıyoruz filan sanma" dedi.

"Ben hiçbir şey sanmıyorum, yalnızca ne olduğunu anlatıyorum" dedim. (...)

1990'DA YAZILMIŞ METNİN TAMAMINI VE BÜKTEL'İN GÜNCEL YORUMUNU OKUMAK İÇİN...

LÜTFEN TIKLAYINIZ!