14 Haziran 2008 Cumartesi

Gülelim, eğlenelim; sömürüyü unutalım!...

Eski ay'ları kesip kırparak yıldız yapan burjuvazi, kitlelerin narkoz etkisiyle yaşamasını sağlamak için televizyonları da kullanıyor. Egemenler, kendi ahlak yapılarını, emekçilere de şırınga edip "vur patlasın, çal oynasın"a devam ediyorlar...

Bizleri, "eğlence" dünyasında boğarak, egemenliğini ilelebet muhafaza ve müdafaa etmeye çalışan televizyon programlarından birinin düzeyini algılamak için aşağıdaki haberi okuyunuz:


Canlı yayında cinsellik tartışması


Haydi Gel Bizimle Ol’a, Neco’nun eşini aldatma itirafı ve Müjde Ar’la cinsellik tartışması damgasını vurdu.

Neco bir dönem tarikatlara girdiğini de açıkladı

NTV’deki Haydi Gel Bizimle Ol’a katılan Neco, özel hayatıyla ilgili samimi itiraflarda bulundu. 33 yıllık evliliğini bitirip kendisinden 19 yaş genç İdil Erke ile evlenen Neco’yu Müjde Ar sorularıyla o kadar sıkıştırdı ki bir ara stüdyoda ortam gerildi.

Pınar Kür: Herkes Bunu Konuşuyor adlı programda söylemişsiniz, tarikat bağlantılıyım diye.

Neco: Yok. Öyle bir tarikatla bağlantım falan filan söylemedim. Tarikatlarla bağlantım oldu. Askerlik görevimi yaparken. Tabii insan kendi ile hesaplaşması için çok vakit buluyor, oturup düşünüyorsunuz. Bazı soruları kendinize yöneltiyorsunuz. Niye bir Müslüman aileden doğdum? Müslümanlık nedir? Niye nüfus kağıdımda İslam yazıyor.

Pınar Kür: Şimdi yazmıyor mu?

Neco: Yazmıyor. Ben, araştırarak, okuyarak birçok tarikata girdim. Meraklarımın üzerine gittim.

Müjde Ar: Tamam ama çok merak ediyorum, ömrümün sonuna kadar merak ediyorum. Değil mi? Her şeyden de meraktan da bir şey öğreniyorsun ki... Değil mi?

Neco: Merak lafını fazla irdeleme Müjde.

Müjde Ar: Neden?

Neco: Farklı boyutlara gidebilir.

Müjde Ar: Nereye gider?

Neco: Cinsel farklılıklara ve onları denemeye kadar da gider.

Lezbiyen mi olayım?

Müjde Ar: Yani ben şimdi 53 yaşından sonra çok merak ediyorum diye lezbiyen mi olacağım?

Neco: Bilemiyorum.. Müjde Ar: Diyorsun ki bu kadın erkek meselesine ve cinsel şeyini değiştirmeye kadar. Niye gitsin? Neco: Oraya kadar gider.

Müjde Ar: Niye gitsin.

Neco: Niye gitmesin.

Pınar Kür: Canım giderse gitsin.

Neco: Niye öyle söylediğim bir şeye duvar çekiyorsun.

Müjde Ar: Dedin ki, ’Fazla merak etmek iyi değildir.’

Neco: Fazla merak insanlara göre değişir ve gücü yettiği kadar ya da tecrübeleri sonucunda varmak istediği neresiyse oraya kadar devam eder.

Müjde Ar: Fazla merakın seni cinselliğe mi götürdü? Orada bir tercih yapıp onun için mi boşandın...

Neco: Bunu kendimce açıklamaya çalıştım.

Müjde Ar: Evlilik süresince hiç çapkınlık olmadı mı?

Neco: Hangi erkek evliliğim sırasında çapkınlık yapmadım diyorsa yalan söylüyordur. Yaptım.

(Kaynak: Milliyet)