Oyun'un notu: Coşkun Büktel'in yazısında adı geçen Oyun dergisiyle hiçbir ilişkimiz yoktur. Bahse konu olan dergi; sahte ve kapitalist bir dergidir!... Bizim dergimiz ise; gerçek ve sosyalist bir dergidir...
Bir başka not: Anlayamadığımız nedenlerden , Coşkun Büktel'in yada sitesinin fotoğraflarını, daha önce yayımlayabilmemize karşın, birkaç gündür yayımlayamıyoruz. Yayımladığımızda, yazı bozuluyor... (Bu durumun Coşkun Büktel'in istenci dışında geliştiğini biliyoruz.)
coskunbuktel.com'dan aktarıyoruz:
GÜNCELLEME 2 Ekim 2007:
Yazının sonuna bir BONUS ekledim. BONUS'un
ışığında metnimin bazı cümlelerini geliştirdim.
MADDE 64
Coşkun Büktel
1 Ekim 2007
(...) Özel tiyatro esnafına gelince: Bu madde, marifetleri ("yetenekleri" demiyorum, "marifetleri" diyorum*) ne kadar büyük olursa olsun yine de asla kendi egoları kadar büyük olmayan (ve seyirciye söylemek istedikleri hiçbir şeyleri bulunmayan) "sanat esnafına" (onların da yalnızca en meşhurlarına ve en "cingözlerine") her yıl ulufe dağıtılmasına yaradı.
Şimdi bu maddeye rağmen ülkemizin tiyatrosunda "Theope" gibi bir sanat eseri ve Coşkun Büktel gibi bir sanatçı nasıl aforoz edilebiliyor, nasıl oluyor da olabiliyor, yeni bir örnekle, bir kez daha belgeleyelim:
Doç. Dr. Hasan Erkek, bu madde sayesinde, 18-25 Haziran 2006 tarihinde, Liechtenstein'ın Schaen kentinde yapılan Interplay (Uluslararası Genç Oyun Yazarları Festivali)ne gidebildi ve orada "Türkiye'de Çağdaş Oyun Yazarlığının Kaynakları" başlıklı bir bildiri sunabildi. Oysa, ülkemizde tiyatro ciddi bir sanat olarak algılanıyor olsaydı, Hasan Erkek'in değil Liechtenstein'a gitmesi, değil doç.dr olması, okuduğu tiyatro okulundan "mezun" bile olamaması gerekiyordu. (...)
TIKLAYINIZ