19 Haziran 2007 Salı

Salonlar halkın hizmetine sunulmalı!

Devleti ayakta tutan kişi, kuruluş ve kurumlar; ellerindeki gösteri salonlarını, halka karşı kullanıyorlar...

Halkın istemlerine karşıt bir örgütlenmeye sahip olan kapitalist devlet, tiyatro patronlarının dışında, hiç kimsenin istemine yanıt vermiyor. Bu durum da, halkın haklı tepkisine neden oluyor...

Halkın tepkisini gören ve devletin aşiret mantığına karşı savaşım veren tiyatrom'un kampanya anlayışını destekliyoruz. Her türden gelişmeyi okurlarımıza aktarıyoruz:


İmren Gözde
Sahne istiyoruz
Tiyatroya gereken önem verilmedigi için benim yasadığım yer olan Tekirdağ Çorlu'da çok güzel bir belediye sahnesi olmasına karşın biz grup olarak o sahneyi kullanamıyoruz bize bu imkan verilmiyor biz de okullarımızda da yeterince sahne olmadığı için çalışmalarımızı sokakta, parkta, bahçede yapmak zorunda kalıyoruz. Lütfen buna artık bir son verilsin!!! Tiyatro ve tiyatrocunun değeri anlaşılsın...

Aslı
Sanata sözde değil özde destek istiyoruz.
Tiyatrolara gereken desteği bir türlü sağlamayan Kültür Bakanlığı'ndan okullarımıza sanatsal faaliyetler için destek vermesini talep etmek ne kadar mantıklı olur bilmiyorum ama gereken tepki verilmedikçe gidişata "dur" denilemeyecek. Unutmayalım ki sanatsal yönü baltalanan bir toplumun düşünme kabiliyetine de gölge düşer. Karanlığa gömülmemek için... Lütfen tepki!!!

Ebru Çömlekçi
Sanat olmadan hiçbir şey olmaz...
Sanata sahip çıkalım ve sanatı seven bireyler yetiştirelim ki, damarlarımızdan en azından biri sağ kalabilsin.

Kemal Oruç
Sahnesizlik!
Çocuk tiyatrosu yaptığım için biliyorum ki, birçok okulda sahne olmadığından tiyatro oyunu sahnelenemiyor. Hem çocuk tiyatrosu gidemiyor hem de çocuklar tiyatro yapamıyor. Bu büyük bir eksikliktir. Özellikle taşradaki okullarda çocukların çoğu hiç oyun izlememişler. Zira Üniversitede bile hayatında hiç oyun izlememiş kişiler tanıyorum ve inanın ki, tiyatro yaşantısı geçiren bana göre onlarda büyük bir eksiklik var.
Her okula bir tiyatro salonu yapılması ve bu salonlarda korsan çocuk tiyatrolarının oynanmaması dileğiyle...

Songül
Katılıyorum
Arkadaşlar... Eğer siz de bu kampanyaya yardım etmek istiyorsanız, birşeyler yapmak istiyorsanız, bir kısa mesajcda siz atın ve birlikten kuvvet doğar geleceğimizin sağlam olmasını istiyosak, her zaman küçük kardeşlerimizin yanındayız ve hep olacağız eğer siz de dediğime katılıyorsanız onaylayın ülkemiz gelişme yolunda en önemli faktörümüz küçük arkadaşlarımıza kardeşlerimizin yanında olmak ve onlara destek vermek önemli olan budur...

Sadi
Katılıyorum
Olmamasının zorluklarını yaşıyorum...

tıkla: tiyatrom