18 Mayıs 2007 Cuma

Şenleniyoruz!

Metin Coşkun ve Levent Ülgen’in, Nazım Hikmet’in Yaşamaya Dair isimli şiirini seslendirdiği etkinliğe; Cahit Berkay, Hüsnü Şenlendirici, Emin İgüs, Ufuk Karakoç da müzikleriyle destek verdiler. Protesto, Opera ve Bale Sanatçıları’nın dinletisiyle sona erdi.
tıkla: Tiyatral İstanbul


Yaz geldi 'deniz'le aranız nasıl


Hüsnü Şenlendirici'yi sinirlendiren soru "Yaz geldi, denizle aranız nasıl..."

Deniz Seki fotoğrafları için tıklayın

Geçtiğimiz gün Samsun'daki D&R mağazasında düzenlenen imza gününe katılan Hüsnü Şenlendirici, bir gazetecinin "Yaz geldi, denizle aranız nasıl" sorusuna sinirlendi. Adı uzun zamandır Deniz Seki ile anılan Hüsnü Şenlendirici, bu soru üzerine "Seni İstanbul'a transfer edelim" dedi. Gazetecinin "Ben Karadeniz'den bahsettim" diye karşılık vermesi üzerine de "Ben anladım seni. Başka sorular sorun arkadaşlar. Samsun'a her zaman gelmiyorum. Sorulacak o kadar soru var. Sen de bol bol girersin bu yaz denize" deyip konuyu kapadı.
tıkla: Hürriyet