5 Nisan 2007 Perşembe

Siemens tüketmek için sanatı tüketin

Çokuluslu şirketler, ülkelerden daha ağırlıklı durumdalar. Emperyalizmin çizdiği yol haritasına göre hareket eden bu şirketler, tamamıyla duygudan yoksun bir anlayışla yönetiliyorlar...

Duygudan yoksun olmalarına karşın, oluşturdukları sanal mekanlarda, sanatsal işler yaptıklarını iddia ederek, müşterilerinin sayısını artırmaya çalışıyorlar...

"...sergi içinde oyun, oyun içinde sergi!" sloganıyla şirin görünmeye çalışan, çokuluslu şirketlerden Siemens; tüketim anlayışı ve değişim değerini yüceltmekten başka bir amaç gütmüyor...

www.tiyatrom.com adlı sitede haber yapılan Siemens'in, müşteri artırma gayreti için çiziktirdiği yazıdan bir paragraf aktaralım:

"Siemens Sanat, yepyeni sergisiyle bu kez sanatseverleri hayal etmeye ve çocuk olmaya davet ediyor. Açık Oyun Alanı, güncel sanat ile 'oynamak' kavramı arasındaki ilişkiyi analiz ediyor. Sanatçılar, farklı stratejiler ve araçlar kullanarak, sanatın bir oyun haline ve oynamanın da sanat haline geldiği yapıtlar yaratıyor."

Bizi dolaylı olarak ilgilendirmesine karşın, bir tiyatro sitesinde konu edildiğinden, sitemize taşımayı uygun gördük...

Kaynak: