18 Nisan 2007 Çarşamba

"Mustafa Demirkanlı 'İlkel ve İğrenç' Olmaya Devam Ediyor!"

Feridun Çetinkaya

www.tiyatrofanzini.com adlı sitede 8 Mart 2006 tarihinde yayımlanmış bir yazı var:

"Mustafa Demirkanlı 'İlkel ve İğrenç' Olmaya Devam Ediyor!"

Feridun Çetinkaya'nın kaleme aldığı yazı, yenir yutulur gibi değil...

Tadımlık bir bölüm:


Tiyatro… Tiyatro… dergisinin sahibi Mustafa Demirkanlı, “Coşkun Büktel’in doğruları ve yanılmaları/ yalanları…/”[1] başlıklı yazısında, hakkımda, hiçbir dayanağı olmayan iddialar ortaya atmış ve çirkin iftiralarda bulunmuş.

Demirkanlı’nın o yazısındaki suçlamaların tümünü reddediyorum ve hakkımda ileri sürdüğü iddiaları yalanlıyorum.

O yazıda tırnak içine alınarak benim ağzımdan çıkmış ve sadece aktarılıyormuş gibi sunulan ifadelerin hiçbiri bana ait değildir. Demirkanlı’yla aramızda, bırakın kelimesi kelimesine aynı olmayı, hiçbir şekilde, o cümlelerdekine benzer anlama gelebilecek türden bir diyalog dahi geçmemiştir.

Kişiliğime yönelik bu haksız saldırı karşısında, yukarıdaki açıklamalarımı okurların dikkatine sunuyorum.

Demirkanlı’nın o yazısıyla ilgili söyleyeceklerim elbette bu kadarla sınırlı değil.

Kaynak: http://www.tiyatrofanzini.com/demirkanlicevap.htm