13 Nisan 2007 Cuma

'Çığlık!'

Tiyatro... Tiyatro... dergisi, özkaynaklarıyla ayakta duramadığından, zaman zaman "çığlık" atıyor...

"Çığlık" sesleri yoğunlaştığında, bu derginin dostları kolları sıvama gereksinimi duyuyor...

Bunlardan biri de Nurhan Tekerek...

Bakınız "Çığ" (http://www.coskunbuktel.com/buktelcucencig.htm) ve "Çığlık" sözcüklerine duyarlı olan Nurhan Tekerek, bu konuda neler yazmış:


Mustafa Bey, Merhaba,

Ben de abonelik yönteminin daha doğru olduğuna inanıyorum ancak bu düşüncem inançtan öteye gidemiyor... Nedeni de; maalesef tiyatro yapan insanların böyle bir yükümlülüğe girmek istememeleri... Sanki onlar bir başka dünyada yaşıyorlar!. Pek çoğu memurluk yapıyor, tiyatroyu gerçekten dert eden insanların da ekonomik sorunlardan ötürü başı kalabalık... Ve bu tür işlerle ilgilenemiyorlar. Ne yazık ki ülkede durum bu!

Yine de ben bir araştıracağım. Ama 10 kişi bulmam çok zor...

Ayrıca burada D.T'de bizim en az iki katımız maaş alan insanlar var.
Onlar ev, araba vs. derdindeler sanırım... Bir tiyatro dergisinin yaşamasının önemi üzerinde düşündüklerini sanmıyorum.

Bu yüzden ben ancak kendi adıma kendimi abone yapabilirim. Diğer tiyatroları da araştıracağım. Parayı hesap numarasına yatırdığımda size haber vereceğim. (Ayrıca Adrese: Evde olmadığım zaman gelirse,
Apartmanımızın altındaki Güler Bakkaliyesi'ne verilecek diye de eklemek istiyorum.)

Teşekkürler...Selamlar...

Nurhan Tekerek

Kaynak: http://www.tiyatrodergisi.com.tr/Public/default.aspx?nid=1784