19 Ekim 2019 Cumartesi

Yazı yazma çabası yada yazı yazma çalışması yada rahatlama hazırlığı!

Niçin yazıyorum? Anlatmak için... Yok hayır, bu doğru değil yada tam olarak, yüzde yüz doğru değil. Doğruluk payı var ancak tamamıyla doğru değil. Rahatlamak için yazıyorum. Yazı yazmak öylesine bir şey ki benim için! Nasıl bir şey olduğunu anlatabilmem sanırım asla kolay olmayacak. Belki de kolay. Evet, gerçekten kolay. "Kolay" mı dedim? "Kolay" dedim!

Niçin yazıyorum? Rahatlamak için... Evet, bu doğru yada doğruya çok yakın. Ancak doğruluk çok payı büyük. Tamamıyla doğru mu? Hiçbir şey tamamıyla doğru yada tamamıyla yanlış olamaz. Niçin? Diyalektik için... Diyalektiğin hatırı için... Diyalektiğin hatırı kalmasın diye... Diyalektik!...

Niçin yazıyorum? İçimde sorunlar biriktiğinde, bu sorunları azaltmak için rahatlamak istiyorum. Rahatlamanın en kestirme yolu; yazı yazmak! Benim için böyle. Herkesin kendine âit bir rahatlama yolu, bir rahatlama yöntemi var. Ben yazı yazdığımda rahatlıyorum. Yazıyorum, yazıyorum...