14 Aralık 2015 Pazartesi

14.12.2015'te bindiğim taksinin şoförü Fatih'in eniştesi çıkınca yazıştık...

Nisan 2009'da bana karşı bir "LİNÇ KAMPANYASI" düzenlendi ve bu kampanyada Mitos-Boyut Yayınevi ve Mehmet Fatih Ölekli imzâsı da var. Dikkatinize...

LİNK: http://tertemiztiyatro.blogspot.com.tr/2013/12/blog-post.html

***

Sayın Hilmi Bulunmaz.

Bahsetmiş olduğunuz Nisan 2009 tarihinde adınıza düzenlenen "LİNÇ KAMPANYASI" ile yayınevimiz Mitos Boyut ve şahsım Mehmet Fatih Ölekli adıyla katıldığımızı belirtmişsiniz. Bu kampanya ile yayınevimizin ve şahsımın hiçbir alâkası olmadığını belirtir, böyle bir kampanyaya destek vermediğimizi  beyân ederiz.

Mitos Boyut Yayınları
Mehmet Fatih Ölekli

***

Merhaba,

Sevgili Mehmet Fatih Ölekli, ben, sizin bu beyânınızı İnternet ortamında yayınlamak istiyorum. Bunun için de, sizin onayınız gerekir. Siz bana onay vermediğinizde, bu ikimiz arasında kalmış olacak. Oysa, Nisan 2009'dan bu yana (ben) İnternet ve adliye ortamında LİNÇ edilmek istendim. Bunu (sanırım) yüz binlerce kişi biliyor. Bu nedenle, sizin bana gönderdiğiniz yukarıdaki e-postanızı İnternet ortamında yayınlama konusunda bana onay veriniz ki, bu e-postayı yayınladığım için, (sizin olası şikâyetiniz sonucunda) yargılanmış olmayayım!...

Sevgilerimle

Bulunmaz Tiyatro - İstanbul
Genel Sanat Yönetmeni
Hüseyin Hilmi Bulunmaz

***

Sayın Hilmi Bulunmaz,

Göndermiş olduğum maili yayınlamanızda bir sakınca yoktur. Çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Sevgilerle...

Mitos Boyut Yayınları
Mehmet Fatih Ölekli

***

Merhaba,

B/ilginize teşekkür ederim...

Sevgilerimle...

Hilmi Bulunmaz